اخبار داغ

ذوالنوری:

هنر دولت و مجلس آن است که منابع را متناسب با اولویت دار‌ترین مشکلات اعتبار دهند

هنر دولت و مجلس آن است که منابع را متناسب با اولویت دار‌ترین مشکلات اعتبار دهند
کاندیدای ریاست مجلس دوازدهم گفت: هنر دولت و مجلس آن است که منابع را متناسب با اولویت دار‌ترین مشکلات اعتبار دهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی ذوالنوری کاندیدای ریاست مجلس دوازدهم در نشست مشترک شورای وحدت با منتخبان مجلس دوازدهم با بیان اینکه مؤثر‌ترین رکن که می‌تواند در افزایش اعتماد مردم نقش آفرینی کند، مجلس است، اظهار کرد: انتخابات مجلس پیام‌های مهمی را از طرف مردم داشت. آن‌هایی که رای دادند و آن‌هایی که رای ندادند به نمایندگان مجلس پیام خود را رساندند.

ذوالنور با اشاره به اینکه هییت رییسه، بابد هییت رییسه کفایت مندی باشد، افزود: جایگاهی که نمایندگان مجلس و کلیات مجلس را کارآمدی می بخشد، هیئت رییسه مجلس است، هئیت رئیسه باید مجلس را در مسائل مهم زیرساختی و اولویت دار قرار دهد. خواسته‌ها و آرزوی انسان‌ها زیاد است. کار‌های روی زمین مانده زیاد است، اما وقت و منابع محدود است.

وی با اشاره به اینکه هنر دولت و مجلس آن است که منابع را متناسب با اولویت دار‌ترین مشکلات اعتبار دهند، بیان کرد: مجلس یازدهم لقب مجلس انقلابی را از رهبری گرفت، اما آیا نمی‌توانست مجلس یازدهم بهتر باشد. باید تغییر ایجاد کنیم تا اهداف و برنامه‌های جدید را.ریل گذاری کنیم.

منتخب مجلس دوازدهم گفت: قانون‌های زیادی تصویب شده است اما مردم می‌بینند؛ قوانین اصلاحی در زندگی آن‌ها تفاوت ایجاد نکرده است. اگر مردم ببینند خروجی مجلس در زندگی آن‌ها اثرگذار است قطعا پیش از پیش به میدان می‌آیند.

وی با بیان اینکه مشکلات ما زیاد است و باید در جهت رفع آنها قدم برداریم، اظهار کرد: چرا ما نمی‌توانیم قیمت ارز را تثبیت کنیم و ارزش پول ملی را حفط کنیم؟ آیا مجلس و دولت نمی‌توانند در این زمینه اقدام کنن.

ذوالنور گفت: تا زمانی که دولت را رقیب خود ببینیم، مشکلات مردم حل نمی‌شود، ما باید به رفع مشکلات مردم بپردازیم. بیشتر از جلسات علنی باید جلسات غیرعلنی داشته باشیم تا به شکلی جدی‌تر بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

وی گفت: باید کاری کرد که مردم رغبت از دست رفته شان باز گردد. نباید فرافکنی کنیم و بی‌عرضگی‌های خود در جهت رفع مشکلات مردم را به تحریم‌ها گره بزنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه