اخبار داغ

وحیدی در افتتاحیه مجلس دوازدهم:

امکان مطلوب انتخابات دوازدهمین مجلس در سایه ولایت رهبر انقلاب فراهم شد

 امکان مطلوب انتخابات دوازدهمین مجلس در سایه ولایت رهبر انقلاب فراهم شد
وزیر کشور گفت: در سایه ولایت رهبری انقلاب به عنوان یکی از بزرگترین شخصیت‌های تاریخ اسلامی امکان مطلوب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد وحیدی وزیر کشور در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: پروردگار بلند مرتبه و بزرگوار را سپاسگزارم که با لطف و رحمت خود به ما توفیق خدمت به ملت شریف ایران را در سایه ولایت رهبری انقلاب به عنوان یکی از بزرگترین شخصیت‌های تاریخ اسلامی عطا فرمود و در امتداد این خدمتگزاری امکان مطلوب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم شد.

وی افزود: ماه خرداد برای ملت مسلمان و انقلابی ایران ماه حادثه‌ها و رخدادهای حادثه ساز بوده است. از سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر سربلند گرفته تا چهاردهم خرداد سالروز وفات بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و نیز پانزدهم خرداد سالروز آغاز نهضت عظیم ملت انقلابی ایران؛ این در حالی است که ماه خرداد امسال متأثر از شهادت رییس جمهور انقلابی، مرد خستگی‌ناپذیر، مجاهد، مؤمن و محبوب محرومان حضرت آیت الله رییسی و همراهان شهید ایشان است.

وزیر کشور بیان کرد: شهید رییسی عزیز با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در گفتار، رفتار و کردار خود در دوران کوتاه و پربرکت تصدی مسؤولیت خود در مقام ریاست جمهوری انقلاب اسلامی ایران، نویدبخش این حقیقت شد که راه روشن و درخشان انقلاب اسلامی در میان دهه پنجم خود همچنان پرفروغ و نورانی باقی مانده است.

وی ادامه داد: ضمن ادای احترام به همه شهدای والی مقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم خصوصاً سردار جاویدان جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و به طور خاص شهید خدمت سید محرومان حضرت آیت الله رییسی و همراهان شهیدشان، مراتب تشکر عمیق خود را از رهنمودها و اشارات حکیمانه و حمایت‌های پدرانه سکاندار انقلاب اسلامی مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در برگزاری انتخابات ابراز می‌کنم.

وحیدی تصریح کرد: وزارت کشور مفتخر است که توانست به عنوان مجری انتخابات بر اساس سیاست‌های کلی انتخابات و با رعایت اصل قانون مداری بی طرفی و امانت‌منداری و تلاش برای ارتقای شاخص‌های کیفی اجرا، انجام فرآیند بزرگ انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی را به فرصتی برای احقاق حق مدنی ملت جهت شرکت در اداره امور کشور و میدانی برای تحقق کارآمدی و نمایش توان و اقتدار اداره دولت مبدل کند.

وزیر کشور بیان کرد: برگ درخشان دیگری از برگزاری انتخابات آزاد، امن، سالم و توأم با رقابت بر اساس ۴ مؤلفه راهبردی رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در دوره اخیر رقم خورد، در این طراحی و ارتقای سامانه‌های دقیق برای برگزاری انتخابات علاوه بر تحقق دولت الکترونیک در حوزه انتخابات شکل جدیدی از هماهنگی نظام‌مند کارآمد و اثربخش میان سطوح مختلف کشور را به نمایش گذاشتند. علاوه بر این به کارگیری سامانه‌های هوشمند الکترونیکی ضامن سلامت و صحت انتخابات و اطمینان بخش برای ملت ایران در عرصه انتخابات بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه