اخبار داغ

مخبر در افتتاحیه مجلس دوازدهم:

تدابیر رهبری و حضور مردم در تمام مسائل کشور گره گشا است

تدابیر رهبری و حضور مردم در تمام مسائل کشور گره گشا است
سرپرست ریاست جمهوری گفت: در تمام طول سال‌های انقلاب اسلامی آنچه که همواره مشکل‌گشا بوده است حضور مردم در صحنه با تدبیر مقام معظم رهبری بوده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مخبر در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای من بسیار سخت است که از طرف شهید عزیز آیت‌الله رئیسی در این مجلس شورای اسلامی سخنرانی کنم، من نمی‌خواهم خیلی وقت مجلس را بگیرم. در ۲ فصل مطالب خود را مطرح می‌کنم.

وی گفت: اولا خدمت تک‌تک نمایندگان این موفقیت را تبریک می‌گویم و افتتاح دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی را به درگاه الهی شکر می‌گویم که به نعمت ولایت فقیه این اتفاق رقم خورد همانطوری که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند تا اینها وجود دارد آسیبی به کشور وارد نمی‌شود.

مخبر در ادامه اظهار کرد: در همین چند روز که اتفاقات را پشت سر گذاشتیم و در اصل کلیدی‌ترین مهره اداره کشور را از دست دادیم به رغم این‌که تمام کشور مراسم تشییع پیکر پاک این عزیزان را برگزار می‌کرد مجلس خبرگان سروقت کار خود را شروع کرد. مجلس شورای اسلامی نیز به وقت فعالیت خود را آغاز کرد. همان مطلبی که رهبری در لحظه اول فرمودند که کارهای اداری کشور نباید با هیچ خللی مواجه شود و هیچ برنامه‌ای نباید به تاخیر بیفتد، همانطور شد.

سرپرست ریاست جمهوری در ادامه تصریح کرد: نعمت رهبری و نعمت مردم را شکر می‌گوییم، سرمایه اصلی کشور ما، مردم هستند در همه مسائل در طول این سال‌ها آنچه که گره‌گشا بوده است حضور مردم با تدبیر رهبری بوده است. در این قضیه نیز همین اتفاق افتاد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه