اخبار داغ

جهت حضور در مسابقات؛

دوومیدانی قهرمانی غرب آسیا| دوومیدانی کاران به بصره رسیدند/ مشکل اتوبوس برطرف شد

دوومیدانی قهرمانی غرب آسیا| دوومیدانی کاران به بصره رسیدند/ مشکل اتوبوس برطرف شد
با برطرف شدن مشکل اتوبوس اعزامی، دوومیدانی کاران به هتل محل اقامت خود جهت شرکت در مسابقات دوومیدانی قهرمانی غرب آسیا رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی دوومیدانی، تیم ملی دوومیدانی کشورمان در دو بخش زنان و مردان جهت شرکت در پنجمین دوره رقابت‌های  قهرمانی غرب آسیا عازم شهر بصره در کشور عراق شده است.

بر همین اساس و با توجه به انتشار اخباری مبنی بر خرابی وسیله نقلیه  قهرمانان دوومیدانی کشورمان و نرسیدن آنها به محل برگزاری این مسابقات تاکنون، فدراسیون دوومیدانی ضمن تکذیب این خبر پس از مطلع شدن مسئولین آن از مشکل به وجود آمده در راه رسیدن ملی پوشان کشورمان در میانه راه رسیدن به شهر بصره در کشور عراق محل برگزاری این رویداد بین المللی، بلافاصله وارد عمل شده و با تعویض به‌موقع وسیله نقلیه آنها موجبات انتقال سریع دوومیدانی کاران اعزامی به محل برگزاری این رقابت‌ها را فراهم آوردند.

از همین  رو ورزشکاران دوومیدانی ساعت ۴ بعد از ظهر به مرز میان دو کشور ایران و عراق رسیده و در پی آن ساعتی بعد وارد شهر محل برگزاری این مسابقات شدند.

ملی پوشان دوومیدانی در حال حاضر در هتل محل اقامت خود در شهر بصره حضور دارند.

پنجمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی غرب آسیا طی روزهای ۹الی۱۲خرداد ماه با حضور اغلب کشورهای منطقه غرب آسیا برگزار خواهد شد.

علت اعزام دوومیدانی کاران با اتوبوس

با توجه به برگزاری رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی غرب آسیا دلیل اعزام ملی پوشان کشورمان با وسیله نقلیه اتوبوس به این مسابقات اعلام شد.

نکته قابل توجه پیرامون چگونگی عزیمت ملی پوشان کشورمان به این مسابقات این است که با توجه به اینکه انتقال قهرمانان دوومیدانی کشورمان به محل برگزاری این رقابت‌ها از طریق هواپیما به دلیل اینکه پرواز مستقیم میان تهران و بصره وجود نداشت، میسر نبود،  از همین رو مسئولین فدراسیون دوومیدانی با وسیله نقلیه اتوبوس موجبات اعزام تیم ملی دوومیدانی به این شهر در کشور عراق را فراهم آوردند.

در صورت اعزام ملی پوشان با هواپیما می‌بایست قهرمانان‌کشورمان ابتدا به شهرهای نجف اشرف یا کربلای معلی رفته و از آنجا با وسیله نقلیه اتوبوس راهی شهر بصره می‌شدند.

کاروان تیم ملی دوومیدانی کشورمان با نام خادم الرضا-شهید جمهور با حضور ۴۲ورزشکار، مربی و همراه جهت شرکت در پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا عازم کشور عراق شده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه