اخبار داغ

صحبتهای سرمربی تیم ملی والیبال زنان بعد از برد هنگ‌کنگ؛

بلوری‌زاده: نمایش خوبی مقابل هنگ‌کنگ داشتیم/ به‌دنبال انتقام از هند هستیم

بلوری‌زاده: نمایش خوبی مقابل هنگ‌کنگ داشتیم/ به‌دنبال انتقام از هند هستیم
سرمربی تیم‌ ملی والیبال زنان ایران گفت: بازی نسبتا قابل قبولی مقابل هنگ کنگ ارائه کردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زنان ایران امروز (سه شنبه هشتم خرداد) در مرحله حذفی سومین دوره چلنج‌کاپ زنان آسیا به مصاف هنگ‌کنگ رفت و به برتری 3 بر یک دست یافت.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از این دیدار گفت: در ورزش و والیبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. متاسفانه الهه پورصالح و درسا فلاح در نیمه‌های این دیدار دچار مصدومیت شدند و دیگر آن‌ها را در اختیار نداشتیم. البته هر دو نفر از دیدار قبلی با استرالیا احساس درد داشتند. الهه در ناحیه زانو و درسا از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شدند.

بلوری‌زاده در خصوص نمایش تیمش برابر هنگ‌کنگ، گفت: شرایط آب و هوای فیلیپین و بارانی بودن دو روز اخیر، بازیکنانم را تحت تاثیر قرار داد و امروز بازیکنانم سنگین حرکت می‌کردند، البته ساعت این دیدار نیز خوب نبود اما با همه این‌ها توانستیم بازی نسبتا قابل قبولی را نشان دهیم البته که هنوز هم می‌گویم با آنچه که باید اتفاق بیافتد و با سطح اول آسیا فاصله داریم.

وی درخصوص نقاط ضعف و وقت تیم هنگ‌کنگ گفت: به بازیکنان گفتم که هنگ کنگ را یک چین کوچک تصور کنید، با توجه به اینکه بازیکنان هنگ‌کنگ از نظر فیزیکی از بازیکنان‌مان کوتاه قامت‌تر هستند، سبک نمایش و مدل توپ گیری آن‌ها در والیبال ایران اتفاق نمی افتد و فرصت خوبی بود تا با این مدل اسپک‌ها آشنا شویم. در مجموع معتقدم که اگر خطاهای فردی بازیکنانم کمتر بود می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان با اشاره به اتفاقات بازی با استرالیا، گفت: متاسفانه در مسابقه امروز جسارت لازم را پیدا نکردیم تا همه بازیکنان را به کار بگیریم چون نگران تکرار اتفاقات بازی با استرالیا بودیم تا رقابت از کنترل‌مان خارج نشود اما جا دارد به برخی از شاگردانم مانند ریحانه کریمی، آیتک سلامت و محدثه مشتاقی که دیر به تیم اضافه شدند، تبریک ویژه بگویم آن‌هاخیلی خوب در تیم جا افتادند و خیلی جاها بار تیم را به دوش کشیدند و خودشان هم خیلی پیشرفت کردند که برای کادرفنی جای خوشحالی دارد. برخی بازیکنان جوان‌ مثل هدیه طالحی که سهمش در سوپرلیگ زنان ایران خیلی کم بود و در دو دیدار آخر به او فرصت رسید، خیلی جسور ظاهر شد، دیانا رشیدی که در شرایط بحرانی وارد زمین شد خیلی خوب توانست اوضاع را کنترل کند و به این دو و همه بازیکنانم تبریک می گویم.

بلوری‌زاده ادامه داد: تعدادی از بازیکنانم هم مانند نگار هاشمی و درسا فلاح که در بین بازیکنان زیر 18 سال و زیر 20 سال باتجربه ‌تر هستند، همیشه به آن‌ها می‌توان به عنوان تکیه‌گاه نگاه کرد. امیدوارم در بازی فردا بتوانیم از تمامی بازیکنانم استفاده کنیم. فکر می‌کنم دیدار مقابل هند رقابت جذابی باشد و برای‌مان جنبه انتقامی هم دارد و باید انتقام شکست در مرحله مقدماتی را بگیریم. البته که دیدار سختی است زیرا تیم ملی هند از تیم ایران باتجربه‌تر است و پاسور آن‌ها کیفیت خوبی دارد، اما تلاش می کنیم تا از ضعف این تیم در توپ گیری استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درخصوص وضعیت مصدومان، گفت: درسا فلاح به بیمارستان منتقل شده است اما وضعیت الهه پورصالح بهتر است. نمیخواهیم بخاطر رقابت‌ها هیچ بازیکنی آسیب ببیند و باید منتظر نظر پزشک تیم ملی باشیم تا درمان بازیکنان را در هتل شروع کنیم و ببینیم چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود.

تیم ملی والیبال زنان ایران ساعت 8:30 دقیقه فردا (چهارشنبه نهم خرداد) در آخرین مسابقه خود در چلنج کاپ آسیا برای کسب رتبه پنجمی به مصاف هند می‌رود. تیم ایران در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها که روز سوم خرداد برگزار شد، نتیجه را 3 بر صفر به این تیم واگذار کرد و شاگردان بلوزی زاده فردا برای جبران این نتیجه به میدان می‌روند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه