اخبار داغ

صحبتهای پینگ پنگ باز تیم ملی درباره پرچمداری در المپیک پاریس؛

شهسواری: پرچمداری در المپیک یکی از بهترین خاطرات و افتخارات دوران ورزشم خواهد شد

شهسواری: پرچمداری در المپیک یکی از بهترین خاطرات و افتخارات دوران ورزشم خواهد شد
پینگ پنگ باز تیم ملی پس از انتخابش به عنوان پرچمدار کاروان المپیک پاریس گفت: پرچمداری در المپیک یکی از بهترین افتخارات و خاطرات ورزشی ام خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ ندا شهسواری کاپیتان تیم ملی پینگ پنگ ایران پس از کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس و در اختیار گرفتن رکورد بیشترین حضور المپیک بین زنان ورزشکار ایران در آوردگاه المپیک، به عنوان پرچمدار ایران در سی و سومین دوره بازیهای المپیک لقب گرفت. ندا شهسواری در حالی به عنوان پرچمدار کاروان ایران در المپیک پاریس انتخاب شده که پیش از این هیچ ورزشکاری از تنیس روی میز این مسئولیت را عهده دار نبوده است.

شهسواری پس از انتخابش به عنوان پرچمدار ایران گفت: پرچمداری افتخار بزرگیست که نصیب من شده و خوشحالم از بین تمام ورزشکاران المپیکی که از کشورمان در این رقابت‌ها حاضر می شوند، بنده انتخاب شدم. قطعا این اتفاق، اتفاق بسیار خوبی است و امیدوارم نماینده شایسته ای برای پینگ پنگ ایران در المپیک پاریس باشم و با تجربه و اندوخته ای که از گذشته دارم این امید را دارم که بتوانم نتایج خوبی را در رقابتهای پاریس کسب نمایم.

شهسواری در ادامه گفت: از اینکه پرچمدار کاروان ورزشی ایران در رقابتهای المپیک انتخاب شدم انگیزه ام را برای موفقیت و حضوری قدرتمند در این رقابت ها دو چندان می نماید. در پایان امیدوارم کاروان المپیکی ایران که به نام کاروان خادم الرضا نام گذاری شده، نتایج بسیار خوبی در المپیک پیش رو کسب نماید و پینگ پنگ ایران که با 3 نماینده در این رقابت‌ها حاضر می باشد، بتواند نتایجی در خور شأن فدراسیون را برای کشورمان کسب نماید و پرچمداری من برای کشورم خوش یمن باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه