اخبار داغ

شکست تکراری برابر هند؛

والیبال زنان چلنج‌کاپ آسیا| پایان کار دختران ایران با ششمی

والیبال زنان چلنج‌کاپ آسیا| پایان کار دختران ایران با ششمی
تیم ملی والیبال زنان ایران با کسب رتبه ششم چلنج‌کاپ آسیا به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، آخرین روز مسابقات چلنج‌کاپ زنان 2024 آسیا امروز (چهارشنبه نهم خرداد) با چهار دیدار در فیلیپین پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال زنان ایران در دومین دیدار روز پایانی برای کسب رتبه پنجم مسابقات به مصاف هند رفت و 3 بر صفر مغلوب شد تا به رتبه ششمی مسابقات اکتفا کند.

شاگردان پدیده بلوری زاده در این دیدار با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 16 و 25 بر 11 نتیجه را واگذار کردند تا در مجموع با دو پیروزی برابر چین تایپه و هنگ کنگ و چهار شکست مقابل هند (2 بازی)، استرالیا و فیلیپین به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهند.

تیم ملی والیبال زنان در حالی در آخرین روز مسابقات به مصاف هند رفت که 4 بازیکن اصلی خود را همراه نداشت. درسا فلاح و الهه پورصالح روز گذشته در بازی برابر هنگ کنگ آسیب دیدند و بنابر صلاحدید پزشک تیم در این مسابقه حاضر نشدند. همچنین ریحانه کریمی سرعتی زن تیم ملی هم شب گذشته دچار آنفولانزا شد و امروز بازی نکرد و در ابتدای مسابقه به هتل برگشت تا پیگیر درمان خود شود. نگار هاشمی نیز در ست سوم برای گرفتن یک توپ با صندلی‌های کنار زمین برخورد کرد و دچار مشکل از ناحیه کف دست شد و نتوانست به بازی برگردد.

بنابراین سرمربی تیم ملی والیبال زنان این مسابقه را با ترکیب مبینا غفاریان، آیتک سلامت، شقایق حسن خانی، هدیه طالعی، دیانا رشیدی، زهرا کریمی و لیبروی تیم محدثه مشتاقی آغاز کرد.

داوران این دیدار میتسوری از اندونزی و یانگ هیونگ جی از هنگ کنگ بودند.

در نخستین مسابقه روز پایانی نیز تیم اندونزی 3 بر صفر هنگ‌کنگ را شکست داد و در جایگاه هفتم مسابقات قرار گرفت.

دیدارهای رده‌بندی و فینال این رقابت‌ها نیز عصر امروز به وقت محلی برگزار می‌شود که تیم‌های فیلیپین و استرالیا برای کسب مقام سومی و قزاقستان و ویتنام برای مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند.

پدیده بلوری زاده به عنوان سرمربی، اکرم قهرمانی و مریم مطلبی (مربیان)، سارا کیانی‌فر (فیزیوتراپ)، نازنین کمالوند (ماساژور)، راضیه دوستی (آنالیزور) و مژگان حسن‌زاده به عنوان سرپرست، کادر فنی تیم ایران در این رقابت‌ها را تشکیل می دهند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه