اخبار داغ

صحبتهای قهرمان تکواندو زنان ایران درباره دیدار با وزیر؛

کیانی: آمادگی خود را تا المپیک به صددرصد می‌رسانم/ تحت نظر روانشناس قرار گرفتم

کیانی: آمادگی خود را تا المپیک به صددرصد می‌رسانم/ تحت نظر روانشناس قرار گرفتم
ملی‌پوش تیم تکواندوی زنان گفت: تمام تلاش خود را می‌کنم که با برنامه‌ریزی دقیق آمادگی ذهنی و جسمی خود را تا المپیک به صددرصد برسانم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ناهید کیانی با اشاره به مراسم تجلیل از بانوان ورزشکار راه‌یافته به المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ با حضور وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: برگزاری چنین مراسمی تاکنون بی سابقه بود و بنده در المپیک گذشته نیز حضور داشتم ولی هرگز چنین نشستی برگزار نشد و این توجه وزیر ورزش به بانوان المپیکی قابل تقدیر است.

وی افزود: یکی از مزایای بسیار خوبی که اینگونه نشست ها دارد، این است که زنان ورزشکار می‌توانند در نشست‌های دوستانه ای که پیش از المپیک برگزار می‌شود، در خصوص مشکلات و برنامه‌هایشان با وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک گفتگو کنند.

بانوی تکواندوکار کشورمان در ادامه خاطرنشان ساخت: بعنوان مثال در جلسه گذشته که برگزار شد، بنده درخصوص روانشناس مدنظرم که درحال همکاری با تیم ملی کشتی است، صحبت کردم که خوشبختانه در این فاصله کوتاه ۲ هفته‌ای به این موضوع رسیدگی شد و بنده نیز تحت نظر این روانشناس قرار گرفتم.

کیانی ادامه داد: اینگونه رسیدگی‌ها نشان دهنده توجه مسئولین ورزشی به ورزشکاران و نیازهایشان است و درحال حاضر بنده تمام تلاش خود را می‌کنم که با برنامه‌ریزی دقیق آمادگی روانی و جسمی خود را تا المپیک به صددرصد برسانم و تلاش می‌کنم با کسب نتایج مطلوب در المپیک زحماتشان را جبران کنم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه