اخبار داغ

گزارش دانا از دومین روز ثبت نام از کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری/ثبت نام علی لاریجانی و عبدالناصر همتی در انتخابات

گزارش دانا از دومین روز ثبت نام از کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری/ثبت نام علی لاریجانی و عبدالناصر همتی در انتخابات
وزارت کشور برای دومین روز میزان داوطلبان ثبت نام کننده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دومین روز ثبت نام از داوطلبان شرکت در رقابت های انتخاباتی در وزارت کشور آغاز شد.

روز گذشته همزمان با آغاز فرآیند ثبت نام از داوطلبان چهره‌هایی همچون سعید جلیلی، قدرتعلی حشمتیان، مصطفی کواکبیان، عباس مقتدایی و محمدرضا صباغیان کاندید انتخابات ریاست جمهوری شدند.

ثبت نام علی لاریجانی در انتخابات

علی لاریجانی در دقایق اولیه صبح امروز برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از ثبت نام در انتخابات گفت: مردم مشکلات معیشتی زیادی دارند که این مشکلات حل شدنی است، برخی کشورها شرایط پیچیده تر از ما داشتند اما توانستند حل کنند.

لاریجانی با بیان اینکه باید با تکیه به توان داخلی از تجارت بین المللی نیز بهره مند شد تصریح کرد: در دولت مدنظر من هر کار بلدی با هر سلیقه سیاسی به کار گرفته می شود.

ثبت نام احمدی بیغش در انتخابات ریاست جمهوری

محمود احمدی بیغش نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

 

وی پس از کاندیداتوری در انتخابات گفت: ۳۰ اصل از قانون اساسی مربوط به مسئولیت های رئیس جمهور است که اگر یه آن عمل شود پاسخ تمام سوالات داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: امید دارم که اگر به جایگاه ریاست جمهوری رسیدم به اصول قانون اساسی عمل کنم.

۷ نفر واجد شرایط برای انتخابات ثبت نام کردند

سید محمدتقی شاهچراغی، رئیس ستاد انتخابات کشور عصر امروز با حضور در جمع خبرنگاران ضمن ارائه گزارش از آخرین روند ثبت نام از داوطلبان نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز در دومین روز ثبت نام به سر می بریم و برابر قانون ۵ روز روند ثبت نام ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه این زمان قابل تمدید نیست ادامه داد: ۳۷ نفر مراجعه کننده داشتیم که ۷ نفر واجد شرایط بودند، ۵ نفر دیروز و ۲ نفر امروز مراحل ثبت نامشان انجام شد.

شاهچراغی با اشاره به اینکه بخشی از ثبت نام زمان بر است تصریح کرد: داوطلبان ثبت نام خود را به تعویق نینداخته و هر چه زودتر به وزارت کشور مراجعه کنند.

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام قطعی ۴ نفر در روز دوم ثبت نام از کاندیداهای انتخابات

 

ثبت نام یک نماینده مجلس دیگر 

محمد خوش چهره، نماینده دور دوازدهم مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز با ورود به ستاد انتخابات کشور برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وی پس از ثبت نام در انتخابات به خبرنگاران گفت: در حال حاضر در کشور بحران مسکن، بیکاری‌و قیمت ها را داریم که هم بحران اقتصادی و هم سیاسی و امنیتی است.

خوش چهره تصریح کرد: برخی از این بحران ها ناشی از جنگ اقتصادی است اما برخی دیگر از این بحران ها نیز حاصل تصمیمات مدیریتی است.

ثبت نام مدیر کل سابق بانک مرکزی

عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی دولت حسن روحانی در انتخابات ثبت نام کرد.

همتی در جمع خبرنگاران گفت: امروز امیدواری من به جوانان است و هر روز امیدوارتر می شود، جوانان به دنبال یک زندگی با عزت و رفاه هستند.
 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه