اخبار داغ

برگزاری مراسم اختتامیه لیگ‌های قایقرانی و تجلیل از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی؛

از حضور رئیس هندبال تا جایزه قایقرانی به وزیر/ پاداش ۵۰ میلیون تومانی به پاروزنان المپیکی و پارالمپیکی

از حضور رئیس هندبال تا جایزه قایقرانی به وزیر/ پاداش ۵۰ میلیون تومانی به پاروزنان المپیکی و پارالمپیکی
مراسم اختتامیه لیگ‌های قایقرانی و تجلیل از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی با حضور وزیر ورزش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم اختتامیه لیگ‌های قایقرانی و تجلیل از  ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی این رشته با حضور با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش در هتل المپیک برگزار شد. در این مراسم محمدشروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و مریم کاظمی پور معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش، مهین فرهادی‌زاد نایب رییس کمیته ملی المپیک، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال و علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی حضور داشتند. مراسم یک دقیقه سکوت به احترام شهادت رییس جمهور و همراهان آغاز شد.

در این مراسم مبلغ ۵۰ میلیون تومان به ورزشکاران و مبلغ ۳۰ میلیون تومان به مربیان اهدا شد. در این مراسم فدراسیون قایقرانی همچنین از وزیر ورزش و جوانان نیز تجلیل کرد و یک جام که به شکل پارو بود توسط مهسا جاور و علی آقامیرزایی که برای دومین بار المپیک را تجربه می‌کنند، به کیومرث هاشمی هدیه داد.

معرفی امتیازآورترین ورزشکاران لیگ‌های قایقرانی نیز به شرح زیر معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.

زهرا مطهر امتیازآورترین ورزشکار لیگ آبهای آرام

مریم آقایی امتیازآورترین ورزشکار کایاک لیگ آبهای آرام

محمدنبی رضایی امتیازآورترین کانوی آبهای آرام

خاطره فرجی امتیازآورترین ورزشکار اسلالوم زنان

محمد مهدوی نیا امتیازآورترین اسلالوم مردان

زینب نوروزی امتیازآورترین روئینگ زنان

امیرحسین محمودپور و حمیدرضا رضوانی امتیازآورترین ورزشکار لیگ روئینگ مردان

در پایان مراسم نیز تیم‌های حاضر در لیگ‌های قایقرانی در رشته‌های آبهای آرام، اسلالوم، دراگون‌بوت، روئینگ و کانوپولو در بخش زنان و مردان کاپ‌های خود را دریافت کردند.

علیرضا سهرابیان، رییس فدراسیون قایقرانی در این مراسم بیان کرد: جزو معدود فدراسیون‌هایی هستیم که ۷۴ تیم مردان و زنان در لیگ داشتیم. ۶۴ مربی که بخشی از آن‌ها ورزشکار بودند، مشغول به کار شدند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری کارآفرینی کردیم. ۱۰۷ داور نیز مشغول به فعالیت بودند. از خیرینی که کنار من بودند و کمک کردند، تشکر می‌کنم.

مهسا جاور، فاطمه مجلل، زینب نوروزی، علی آقا میرزایی، محمدنبی رضایی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس و شهلا بهروزی راد، اسلام جاهدی و سعید حسین‌پور در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه