اخبار داغ

با انتشار گزارشی؛

حسن یزدانی؛ سوپراستار رقابت‌های کشتی آزاد رنکینگ‌دار مجارستان از نگاه UWW

حسن یزدانی؛ سوپراستار رقابت‌های کشتی آزاد رنکینگ‌دار مجارستان از نگاه UWW
اتحادیه جهانی کشتی، حسن یزدانی را سوپراستار رقابت‌های کشتی آزاد رنکینگ‌دار مجارستان دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ بوداپست هفته دیگر میزبان دومین و آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در سال ۲۰۲۴ خواهد بود؛ مسابقه‌ای که طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ خرداد ماه در کشور مجارستان برگزار می‌شود و کشتی‌گیران مطرح زیادی در هر دو رشته آزاد و فرنگی برای بهبود جایگاه خود در رنکینگ UWW، در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان نیز در این تورنمنت حضور خواهد یافت که قرار است طی آن تکلیف 3 وزن کشتی فرنگی در المپیک و یک وزن کشتی آزاد در بازی‌های پاریس مشخص شود. تعیین تکلیف اوزان 60، 67 و 77 کیلوگرم کشتی فرنگی به همراه وزن مهم و حساس 86 کیلوگرم با حضور حسن یزدانی روی تشک آن هم پس از 8 ماه، مهم‌ترین اتفاق مجارستان هستند.

اتحادیه جهانی کشتی با اشاره به سطح بالای این رقابت ها،‌ از حضور تقریبی نیمی از کشتی گیران المپیکی از کشوهای مختلف در ۳ بخش کشتی آزاد و فرنگی مردان و کشتی زنان خبر داد. UWW با اعلام حضور ۳۱۳ کشتی‌گیر در این مسابقات بر اساس لیست اولیه کشورها، نوشت: «از این ۱۳۴ کشتی‌گیر که موفق به کسب سهمیه المپیک شده‌اند شامل عنوان‌داران جهان و المپیک و همچنین ستاره‌های کشتی جهان در این رویداد حاضر هستند.»

از جمله چهره‌های شاخص این رقابت‌ها حسن یزدانی از ایران است که اتحادیه جهانی با انتشار عکس او، تلویحا از یزدانی به عنوان سوپراستار این رقابت‌ها نام برده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه