اخبار داغ

با اعلام زنگنه؛

ثبات بخشی به حوزه اقتصاد کلان، اولویت مجلس دوازدهم

ثبات بخشی به حوزه اقتصاد کلان، اولویت مجلس دوازدهم
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس دوازدهم گفت: باید اصلاح سیاست‌های منتج به بازار سرمایه را لحاظ و برای این بخش چاره اندیشی کنیم چراکه متاسفانه بازار سرمایه وارد چندمین ماه شاخص های منفی خود شده و این شرایط به صلاح اقتصاد کشور نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن زنگنه با اشاره به اولویت‌های اقتصادی مجلس دوازدهم گفت: یکی از اولویت‌های مهم اقتصادی مجلس دوازدهم ثبات بخشی به حوزه اقتصاد کلان کشور است.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس دوازدهم تاکید کرد: به واقع هر عاملی که باعث ایجاد ثبات اقتصادی در کشور می‌شود باید مد نظر قرار گرفته و مسائل مربوط به آن مورد بررسی قرار گیرد.

زنگنه ادامه داد:به عنوان مثال یکی از این دست موارد، مهار تورم و یا کاهش رشد نقدینگی است لذا باید راهکارهای لازم برای این مهم مد نظر قرار گیرد. همچنین مجلس دوازدهم باید اصلاح نظام ارزی را لحاظ کرده و برای این مهم چاره‌اندیشی کند.

وی با بیان اینکه سیاست‌های ارزی کشور در ماه‌های گذشته دستخوش تغییرات زیادی شده است بیان کرد: به واقع اصلاح سیاست‌های ارزی می‌تواند در اقتصاد کلان امری موثر قلمداد شده و مشکلات این بخش را برطرف کند.

نماینده مجلس دوازدهم با اشاره به ضرورت  رفع مشکلات بازار سرمایه تاکید کرد: همچنین ما باید اصلاح سیاست‌های منتج به بازار سرمایه را لحاظ کرده و برای این بخش هم چاره اندیشی کنیم چراکه متاسفانه بازار سرمایه وارد چندمین ماه شاخص‌های منفی خود شده و این شرایط به صلاح اقتصاد کشور نیست. همچنین مجلس دوازدهم باید اصلاح سیاست‌های بودجه ریزی در کشور را مجددا ادامه دهد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه