اخبار داغ

صحبتهای فنی ترین بازیکن رقابت های قهرمانی پاراتکواندو آسیا؛

رحیمی: برای کسب طلای پاراتکواندو آسیا انگیزه فراوانی داشتم

رحیمی: برای کسب طلای پاراتکواندو آسیا انگیزه فراوانی داشتم
فنی ترین بازیکن رقابت های قهرمانی پاراتکواندو آسیا گفت: در وزنی حضور یافتم که پیشتر قهرمانی از ایران موفق به تاریخ سازی شده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، زهرا رحیمی فنی ترین بازیکن رقابت های قهرمانی پاراتکواندو آسیا به میزبانی ویتنام در در خصوص کسب نشان طلا در این رویداد اظهار داشت: مسابقات از لحاظ فنی در سطح بسیار بالایی بود و تیم ایران مقتدرانه قهرمانی اش را تکرار کرد. من در ابتدا نماینده نپال سپس حریفی از قزاقستان و دارنده رنکینگ سوم جهان را و بعد هم ازبکستان را شکست دادم و توانستم مدال طلا را از آن خود کنم.

نماینده وزن 57- کیلوگرم پاراتکواندو ادامه داد: واقعا انگیزه بسیار زیادی برای کسب این مدال داشتم و یکی از دلایل این اشتیاق هم حمایت بی دریغ مربیان و خانواده ام بود. به هر حال من در وزن «رزا ابراهیمی» قهرمان شایسته پاراتکواندو کشورمان شرکت کردم و حضور در وزنی که این قهرمان مدال تاریخی کسب کرده بود انگیزه فراوانی به من داد تا نشان طلا بگیرم.

رحیمی در خصوص رویدادهای آتی اظهار کرد: باید اعتراف کنم آینده را روشن می بینم و می خواهم به رویای همیشگی ام یعنی حضور در پارالمپیک رنگ واقعیت ببخشم و در این مسیر تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت.

وی در پایان گفت: از تمامی کسانی که در این مسیر کنار من بودند به خصوص اعضای خانواده و مربیانم صمیمانه سپاسگزارم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه