اخبار داغ

بهمنی خبر داد؛

لیگ برتر فوتبال| تهمیدات ویژه سازمان لیگ برای هفته پایانی/ دو جام قهرمانی در دو ورزشگاه آزادی و دستگردی

لیگ برتر فوتبال| تهمیدات ویژه سازمان لیگ برای هفته پایانی/ دو جام قهرمانی در دو ورزشگاه آزادی و دستگردی
مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: برای برگزاری مراسم اختتامیه در دو ورزشگاه آزادی و دستگردی آمادگی کامل داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران درباره تمهیدات ویژه برای هفته پایانی لیگ برتر و جشن قهرمانی اظهار داشت: برای برگزاری مطلوب مراسم اختتامیه بیست و سومین دوره لیگ برتر آمادگی کامل داریم و دو جام قهرمانی و دو سری مدال قهرمانی یکسان تهیه شده. همچنین دو سکوی یکسان قهرمانی در دو ورزشگاه آزادی و دستگردی ساخته شده که روی یکی لوگوی باشگاه استقلال و روی سکوی دیگر  لوگوی باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است. مسئولان ارشد فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال نیز در هیچ کدام از دو ورزشگاه حاضر نخواهند شد و بعد از تعیین تیم قهرمان برای برگزاری مراسم اهدای جام در ورزشگاه تیم قهرمان حضور خواهند شد.

وی افزود: دو تیم اجرایی کامل در دو  ورزشگاه مستقر خواهند شد تا مراسم اختتامیه به بهترین شکل ممکن برگزار شود البته با توجه به نزدیکی به ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد مراسم اهدای جام بدون نورافشانی و با انجام کاغذپاشی به رنگ تیم قهرمان انجام خواهد شد. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه