اخبار داغ

حاشیه های هفته پایانی؛

لیگ برتر فوتبال| اوسمار با عکس یحیی در جشن قهرمانی/ نکونام خطاب به هواداران: ما جام بردیم!

لیگ برتر فوتبال| اوسمار با عکس یحیی در جشن قهرمانی/ نکونام خطاب به هواداران: ما جام بردیم!
هفته پایانی لیگ برتر با برگزاری 8 بازی به شکل همزمان در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و لبالب از حواشی جذاب بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته سی ام و پایانی لیگ برتر فوتبال با برگزاری 8 دیدار به طور همزمان در شهرهای ممختلف کشور برگزار شد تا تکلیف لیگ بیست و دوم و قهرمان جام و تیم های سقوط کننده مشخص شود و پرونده رقابتهای این فصل بسته شود.

هفته پایانی حواشی جذاب و خواندنی داشت که به شرح زیر است:

*در آستانه بازی حساس پرسپولیس و مس رفسنجان  ظهر امروز و در فاصله چند ساعت مانده به برگزاری رقابتهای هفته سی ام با هدف ارتقای روحیه بازیکنان و کادر فنی ۱۰ درصد دیگر از قرارداد فصل جاری بازیکنان و کادر فنی باشگاه پرسپولیس توسط بانک شهر به حساب آنها واریز شد.

*در فاصله 3 ساعت مانده به آغاز بازی درهای ورزشگاه آزادی به روی هواداران پرسپولیس باز شد.

*بازار فروش بلیت بازار سیاه قبل از شروع دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان در خوالی ورزشگاه و سایت های اینترنتی بسیار داغ بود و با مبالغ میلیونی بیت بازی خرید و فروش می شد.

*درحالی که تنها 2 ساعت تا شروع بازی پرسپولیس - مس رفسنجان زمان باقی مانده بود، کار آماده‌سازی سکوی قهرمانی تمام نشده بود و اعضای سازمان لیگ در حال کار برای آماده کردن سکوی قهرمانی بودند.

8در فاصله بیشتر از دو ساعت تا آغاز دیدارهای هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال، در بزرگراه‌های منتهی به ورزشگاه آزادی که میزبان دیدار پرسپولیس - مس رفسنجان، ترافیک سنگینی وجود داشت. هر چه به آغاز بازی نزدیکتر می شدیم، میزان ترافیک بیشتر می شد و حتی تا پایان نیمه نخست ادامه داشت.

*با توجه به اینکه قهرمانی سرخپوشان با غلبه بر مس مسجل می‌شود، هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی سرود قهرمانی خواندند.

*گروهی از تماشاگران پرسپولیس به سکوهای در دست تعمیر استادیوم آزادی هجوم بردند و روی این سکوها نشستند. این در حالی بود که این بخش از ورزشگاه آزادی، در همه دیدارهای ملی و باشگاهی خالی از تماشاگر بوده و مجوزی برای استفاده از آنها صادر نشده است. در شرایطی که بخشی از سکوها در حال تعمیر است، هواداران پرسپولیس به این قسمت انتقال داده شدند

*تعداد از هنرمندان با دعوت باشگاه پرسپولیس در استادیوم آزادی حضور یافته و از نزدیک شاهد بازی پرسپولیس باشند. پژمان بازغی، محمدرضا حسینیان مجری تلویزیون، بهرنگ علوی، سپند امیر سلیمانی، حسین رفیعی، محسن ابراهیم زاده خواننده، منوچهر هادی کارگردان سینما و امیر مقاره عضو گروه ماکان بند در ورزشگاه آزادی حضور یافتند.

*محین خلیلی، بهزاد دادادش زاده،‌ رحیم یوسفی، حمیدرضا علی عسگری، مرتضی فنونی زاده از پیشکسوتان پرسپولیس هم پشت در مانده اند و در نهایت با تلاش های حسین بادامکی وارد استادیوم شدند. علی پورین نیز برای تماشای بازی پرسپولیس در استادویم حضور یافت.

* پیش از آغاز بازی بازیکنان هر دو تیم به شهدای خدمت گل تقدیم کردند.

*زنان هوادار پرسپولیس قسمتی از سکوهای خالی طبقه دوم استادیوم آزادی را پُر کردند.

*در حالی که حدود 30 دقیقه به شروع بازی پرسپولیس و مس رفسنجان زمان باقی بود، ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شد. تعدادی از تماشاگران با وجود در اختیار داشتن پشت درهای بسته ماندند.

*هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی ساعاتی قبل از شروع بازی شروع به تشویق تیمشان کرده و سرود قهرمانی خواندند.

*گئورگی ورود گولسیانی و عبدالکریم حسن به زمین در میان تشویق هواداران پرسپولیس وارد زمین شدند.  مدافع گرجستانی و قطری پرسپولیس با هواداران در آزادی اقدام به گرفتن سلفی کردند.

*در ورزشگاه قوامین اکباتان اما برخلاف آزادی سوت و کور بود و تنها حدود 100 نفر روی سکوها حضور داشتند که عمده آنها استقلال را تشویق می کردند. آرمین سهرابیان، پیمان بابایی، مهدی مهدی‌پور، رضا میرزایی، ایمان سلیمی و آتیلا حجازی روی سکوهای ورزشگاه پاس قوامین بازی استقلال را تماشا کردند.

*پیش از آغاز بازی پیکان و استقلال نکونام و عنایتی مربیان دو تیم خوش و بشگرمی با هم داشتند. نکونام به عنایتی قبل از بازی به صورت درگوشی صحبت کرد.

* تمهیدات ترافیکی در خیابان‌های اطراف ورزشگاه، مشکلاتی را برای اصحاب رسانه به وجود آورده بود.

* به فاصله ۳۰ دقیقه تا شروع بازی، دست اندرکاران مسابقه مشغول آماده سازی سکوی قهرمانی در کنار زمین بودند.

* مهدی هاشمی نسب، محمد نوازی، کیانوش رحمتی و آتیلا حجازی، پیش از حضور بازیکنان در زمین برای گرم کردن، با هم عکس سلفی گرفتند.

* میرشاد ماجدی رئیس هیات فوتبال استان تهران و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در ورزشگاه حاضر شد.

* احمد مددی مدیرعامل پیکان و فرشید سمیعی سرپرست باشگاه استقلال در ورزشگاه حاضر شدند.
* پیش از آغاز، بازیکنان دو تیم با اهدای شاخه گل مقابل عکس شهدای خدمت، به مقام آن‌ها ادای احترام کردند.

* سه ضربه بازیکنان استقلال در‌محوطه جریمه پیکان با دو مهار دروازه‌بان و یک برگشتِ مدافع این تیم به شکل عجیبی وارد دروازه نشد تا تعجب و حیرت حاضران در ورزشگاه را به همراه داشت.

* خبرنگاران و اصحاب رسانه حاضر در ورزشگاه دستگردی، توجه ویژه‌ای نیز به بازی ورزشگاه آزادی داشتند.

* هواداران استقلال پس از گل اول این تیم، با شعار "واویلا واویلا بفرستش دسته دو" علیه پیکان شعار دادند. پس از گل دوم استقلال، هواداران این تیم خواهان گل سوم شدند.

* بعد از گل گولسیانی در آزادی پرسپولیسی‌ها سکوهای آزادی را روی سرشان گذاشتند. همچنین شاهد آتش‌بازی تماشاگران پرسپولیس روی سکوهای آزادی بودیم.

*پس از گل پرسپولیس در دقایق پایانی هواداران استقلال روی سکوهای پاس قوامین به شدت ناراحت شدند و سکوت محض در ورزشگاه دستگردی حکفرما شد.

*کوین یامگا مهاجم آفریقایی استقللال که روی سکوها نشسته بود، برای نتیجه بازی پرسپولیس استرس زیادی داشت و مدام با گوشی موبایل بازی رقیب را چک می کرد.

*برخی از هواداران استقلال و کارشناسان داوری اعتقاد داشتند گل گولسیانی در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.

*جواد نکونام سرمربی استقلال در پایان بازی و مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس خطاب به اندک هواداران استقلال در ورزشگاه قوامین اکباتان گفت: جام را ما بردیم!

* جواد نکونام پس از پایان بازی، بازیکنان استقلال را درون زمین جمع و برای آن‌ها صحبت کرد. پس از لحظاتی فرشید سمیعی و احمد شهریاری نماینده هلدینگ خلیج فارس نیز به اعضای تیم ملحق شدند.

* در پایان بازی پیکان و استقلال، روزبه چشمی بدون صحبت با خبرنگاران راهی رختکن شد.

*سکوی قهرمانی استقلال در خاموشی ورزشگاه دستگردی که مورد استفاده قرار نگرفت.

*اوسمار ویرا مربی پرسپولیس با پیراهنی با تصویر یحیی گل‌محمدی در جشن قهرمانی حضور پیدا کرد

*محسن مسلمان و حسین ماهینی دو بازیکن سابق پرسپولیس که از همدوره ای های جلال حسینی مربی سرخ ها هستند، در جشن قهرمانی پرسپولیس حضور یافتند.

*مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم برای مراسم اهدای جام در ورزشگاه آزادی حضور یافتند و جام قهرمانی را به کاپیتان پرسپولیس اهدا کردند.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه