اخبار داغ

حمیده زرآبادی در جمع خبرنگاران:

امیدوارم روزی شاهد رقابت آزاد با حضور همه بانوان باشیم

امیدوارم روزی شاهد رقابت آزاد با حضور همه بانوان باشیم
داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدوارم روزی شاهد رقابت آزاد با حضور همه بانوان باشیم تا مردم زنی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیده زرآبادی داوطلب کاندیداتوری پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد اعظم طالقانی و زهرا شجاعی اظهار کرد: این بزرگواران تلاش زیادی برای تفسیر رجل سیاسی داشتند و امروز ثمره تلاش هایشان می‌بینیم. امیدوارم روزی شاهد رقابت آزاد با حضور همه بانوان باشیم تا مردم زنی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های خود ادامه داد: تغییر سیاست خارجی از دیپلماسی ترسان و سپردن کار به افراد توانمند جهان شناس، دانا و منع نهاد‌های دیگر از دخالت در آن، اولویت دادن به سیاست تنش زدایی و اعلام اینکه سیاست اصلی جمهوری اسلامی ایران صلح، برپایی عدالت، توسعه، امنیت و مردم سالاری در منطقه است و با اینکه طرفدان محرومان و مخالف سرکوب و ترور است، اما تعامل با همه را بر هر شیوه دیگر ترجیح میدهد. همچنین حاکم کردن شایسته سالاری و تعطیل کردن سلطه پنهان امنیتی در انتصابات ، گزینش‌های مراکز فرهنگی و دانشگاه‌ها ، لزوم اهتمام به توسعه اقتصادی و عزم ملی برای بازسازی همه حوزه‌های اقتصادی کشور با هدف بهبود زندگی مردم را در دستورکار دارد.

این کاندیدا افزود: اصلاح رویکرد سیاست داخلی با اولویت توسعه و بازگرداندن نیرو‌های نظامی به مسئولیت خود و مبارزه با فساد و همچنین آزادی اطلاع رسانی و حمایت از رسانه‌های مستقل، آزادی زندانیان سیاسی و ایجاد تسهیلات برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور برنامه دیگر من است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه