اخبار داغ

انتظار فرج از نیمه خرداد کشم؛

پیام حسینی‌پور به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

پیام حسینی‌پور به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)
با تأسی از سیره و مکتب امام خمینی (ره)، مسیر خدمت روزافزون به مردم شریف ایران با قوت ادامه خواهد یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمود حسینی‌پور سرپرست معاونت امور مجلس ریاست جمهوری به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی «قدس سره» و قیام ۱۵ خرداد ۴۲، در پیامی، استمداد از روح بلند امام تحول آفرین و تحول خواه برای پیگیری آرمان های متعالی و نجات بخش امام راحل و تأسی از سیره و مکتب امام خمینی (ره) که انسان‌های بزرگی مانند شهید جمهور در پرتو آن پرورش یافته اند را در راستای استمرار مسیر خدمت روزافزون به مردم شریف ایران مورد تاکید قرار داد.

متن پیام سید محمود حسینی‌پور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«امام مرد خدا بود و تمام‌موفقیت در زندگی شخصی و اجتماعی و سیاسی و حکومتی او به این دلیل بود که ایشان مرد خدا است. سنگ زیربنای تفکر و اندیشه امام و رمز موفقت ایشان این جمله است که "عالم در محضر خدا است".» شهید جمهور آیت الله رئیسی

چهاردهم خرداد سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی آن پیر فرزانه ای است که روحیه استقامت و آزادگی را به ملت ایران آموخت و روح اعتماد به نفس، خودباوری و مقاومت را در ملت‌های ستمدیده و آزادگان جهان  دمید و امت اسلامی را پس از سالها فترت و غفلت احیا کرد و امروز ملهم از آموزه های امام راحل و خلف صالحش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، ندای بیداری و عدالت خواهی، جهانیان ضد نظام سلطه و استکباری و علیه صهیونیسم حتی در پایتخت کشورهای اروپایی و آمریکا به‌گوش می‌رسد و آزادی‌خواهان جهان بیش از پیش با الگوگیری از مکتب امامین انقلاب اسلامی به مبارزه با استکبار جهانی و حامیان آنان روی‌ آورده‌اند. به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) : "امام خمینی(ره)، یک حقیقت همیشه زنده است".

امروز با نگاهی به تحولات جهانی با قاطعیت می توان گفت که راه امام خمینی بیش از هر زمانی در عالم رونق دارد.

 سی و پنجمین سالروز ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، با ایام شهادت رئیس جمهور عزیز و همراهان گرانقدرشان عجین شده است لذا ضمن گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید و همه شهدای خدمت، سالروز رحلت جان‌سوز حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان قیام خونین ۱۵ خرداد را به آحاد ملت شریف ایران اسلامی تسلیت می گویم  و با استمداد از روح بلند امام تحول آفرین و تحول خواه با امام‌ خود عهد می بندیم که از پیگیری آرمان های متعالی و نجات بخش ایشان  باز نخواهیم ایستاد و با تأسی از سیره و مکتب امام خمینی (ره) که  انسان‌های بزرگی مانند شهید جمهور در پرتو آن پرورش یافته اند، مسیر خدمت روزافزون به مردم شریف ایران را با قوت ادامه خواهیم داد.

ملت‌ ايران‌ بايد بدانند كه‌ حفظ انقلاب‌ و برپانگاهداشتن‌ پرچم‌ عزت‌ و شرف‌ و ادامه‌‌ راه‌ پرافتخاری‌ كه‌ مجاهدات‌ اين‌ ملت‌ شريف‌ گشوده اند همانا حراست‌ از اصول‌ بنيادین ‌ انقلاب‌ و پاسداری‌ از ارزشهای‌ انقلاب‌ اسلامی و حرکت در مسیر مکتب امامین انقلاب است‌.

پانزدهم خرداد نیز یادآور رشادت و بصیرت مردمانی مومن و خداجوی است که با نثار خون خویش نقطه عطفی در مبارزات مردم ایران علیه نظام ستم­شاهی به وجود آوردند به روان مطهر امام راحل و همه شهدای انقلاب و دفاع مقدس، سلام و درود می فرستیم.

امیدوارم در سایه عنایات خداوند متعال، توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی) با پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و خون مطهر شهیدان، شاهد اعتلای روزافزون ایران اسلامی باشیم.

سالها می گذرد حادثه ها می آید    

انتظار فرج از نیمه خرداد کشم

سید محمود حسینی پور - سرپرست معاونت امور مجلس ریاست جمهوری

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه