اخبار داغ

بر اساس رنکینگ و قرعه؛

مسیر دشوار هوگوپوشان ایران برای کسب مدال تکواندوی المپیک 2024 پاریس

مسیر دشوار هوگوپوشان ایران برای کسب مدال تکواندوی المپیک 2024 پاریس
نمایندگان تکواندوی ایران در المپیک 2024 پاریس، مسیر دشواری برای کسب مدال خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ مهران برخورداری، آرین سلیمی، ناهید کیانی و مبینا نعمت زاده چهار تکواندوکار المپیکی ایران در پاریس هستند. در ادامه مسیر این هوگوپوشان برای کسب مدال در المپیک پاریس را مرور می‌کنیم.

مهران برخورداری وزن ۸۰- کیلوگرم بازی اول با برزیل است و در دور دوم با برنده امریکا و تیم پناهندگان مبارزه خواهد کرد. در همین سمت جدول تونس، ازبکستان، مصر و روسیه هم حضور دارند که یکی از آنها رقیب مهران در صورت رسیدن به نیمه نهایی خواهد بود.

آرین سلیمی در وزن به اضافه ۸۰ کیلوگرم در مبارزه اول حریفی از نروژ را پیش رو دارد و بعد از آن با برنده مکزیک و گینه نو دیدار خواهد کرد. در صورت صعود سلیمی به نیمه نهایی، او باید با یکی از هوگوپوشان روسیه، اسلوونی و یا کرواسی مبارزه کند تا به فینال برسد.

در بخش بانوان ناهید کیانی در -۵۷ کیلوگرم در بازی اول مقابل گابن قرار میگیرد و در صورت برد به مصاف برنده آمریکا و تونس می‌رود. در این جدول هوگوپوشان انگلیس، بلغارستان (کیمیا علیزاده) چین تایپه و لبنان هم حضور دارند.

در وزن -۴۹ کیلوگرم بانوان هم مبینا نعمت زاده بازی اول مقابل استرالیا قرار میگیرد و سپس با برنده اسپانیا و ایتالیا مبارزه می‌کند. وی در صورت صعود به نیمه نهایی با یکی از بازیکنان ترکیه، کانادا و چین مبارزه خواهد کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه