اخبار داغ

ابوترابی در گفتگو با دانا:

غرب به دنبال شوی سیاسی برای نمایش التهاب در ایران است/عصبانیت غرب از ثبات اقتصادی و سیاسی در کشور

غرب به دنبال شوی سیاسی برای نمایش التهاب در ایران است/عصبانیت غرب از ثبات اقتصادی و سیاسی در کشور
نماینده مردم نجف آباد درمجلس شورای اسلامی گفت: صدور بیانیه و تحریم برای ملت ایران چیز تازه ای نیست و امروز هم به دنبال اجرای یک شوی سیاسی برای نمایش التهاب در کشور هستند.

ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف آباد در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه صدور بیانیه سراسر اتهام از سوی اتحادیه اروپا علیه فعالیت هسته ای ایران تنها یک شو سیاسی برای نمایش التهاب در ایران است گفت: بعد از شهادت آیت الله رئیسی غرب تصور می کرد اوضاع داخلی کشور دچار تنش های گسترده خواهد شد به طوری که در بسیاری از کشورهای دنیا بعد از وقوع حادثه شاهد التهاب های سیاسی و اقتصادی هستیم.

وی ادامه داد: اما در سایه تدابیر رهبر انقلاب دنیا دید که مردم به بهترین شکل شهدای خدمت را بدرقه کردند و پس از آن ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری نیز در ثبات کامل و نمایش اوج دموکراسی به انجام رسید.

نماینده مردم نجف آباد تصریح کرد: در شرایطی که شخص اول اجرایی کشور به شهادت رسیده بود مردم در صحنه حاضر شدند و تمام امورات کشور در آرامش اداره شد.

ابوترابی با اشاره به برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) تصریح کرد: مراسم 14 خرداد هم در کمال آرامش و امنیت با حضور خیل عظیم مردم و مهمانان خارجی برگزار شد و رهبری هم با صراحت مسائل موجود کشور را متذکر شدند این مسئله برای غرب تحمل پذیر نبود.

وی با بیان اینکه غرب به دنبال تغییر در نظام جمهوری اسلامی ایران است گفت: صدور بیانیه و تحریم برای ملت ایران چیز تازه ای نیست و امروز هم به دنبال اجرای یک شوی سیاسی برای نمایش التهاب در کشور هستند.

نماینده مردم نجف آباد تاکید کرد: تکمیل حماسه حضور مردم در صحنه، مشارکت حداکثری در انتخابات است تا مسیر رئیس جمهور شهید ادامه پیدا کرده و ثبات اقتصادی همچنان ادامه داشته باشد.

ابوترابی خاطرنشان کرد: برخلاف علاقه دشمنان باوجود فقدان رئیس جمهور در کشور ثبات اقتصادی، سیاسی و امنیتی در کشور حاکم بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه