اخبار داغ

صحبتهای هندبالیست ها و کادر فنی در آستانه رقابتهای جهانی؛

دختران جوان هندبال ایران زمین، هم قسم برای درخشش در مسابقات قهرمانی جهان مقدونیه

دختران جوان هندبال ایران زمین، هم قسم برای درخشش در مسابقات قهرمانی جهان مقدونیه
سرپرست و بازیکنان تیم هندبال جوانان دختر ایران از وضعیت و شرایط تیم ملی گفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ سرپرست و تعدادی از بازیکنان تیم هندبال جوانان دختر ایران در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال درخصوص روند اردوها، شرایط و وضعیت تیم ملی صحبت کردند. 

مریم رضائیان، سرپرست تیم ملی هندبال جوانان و مدیر تیم‌های ملی هندبال جوانان دختر کشورمان درخصوص آخرین وضعیت تیم ملی گفت: پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان از 13 خرداد به میزبانی فدراسیون هندبال آغاز شده و تا 21 خرداد ادامه دارد. 

وی افزود: در این اردو 16 بازیکن را در اختیار داریم و خداروشکر بازیکنان از نظر جسمی، روحی و ذهنی شرایط خیلی خوبی دارند. 

رضائیان ادامه داد: اردوی متصل به اعزام از روز 25 خرداد آغاز می‌شود و به امید خدا روز 28 خرداد عازم مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی مقدونیه می‌شویم. 

 

 

شهرزاد نصوحی: اوضاع خوبی داریم

شهرزاد نصوحی، بازیکن و کاپیتان تیم هندبال جوانان دختر ایران در این گفتگو اظهار کرد: اوضاع  تیم و بچه‌ها خیلی خوب است. 

وی افزود: برای سومین بار هست که در مسابقات جهانی حاضر می شوم. در این دوره با هلند، برزیل و رومانی همگروه هستیم و نکته جالب اینجاست که در دوره قبلی با برزیل و رومانی همگروه بودیم و توانستیم حتی با این تیم‌ها خیلی نزدیک پیش برویم و بازی خوبی ارائه بدهیم. امیدوارم در این دوره هم با استفاده از تجربیات دوره قبلی بازی‌های خوبی در زمین به نمایش بگذاریم. 

 

مائده عشاقی: همدل شدیم و یک هدف داریم

مائده عشاقی، بازیکن تیم هندبال جوانان دختر گفت: در حال حاضر در اردوی پنجم به سر می‌بریم و شرایط خیلی خوب پیش می‌رود و بازیکنان به حداکثر آمادگی خود رسیدند. 

وی افزود: من افتخار این را داشتم در ترکیب تیم ملی هندبال نوجوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان باشم و در آن مسابقات با عملکرد خوب خود توانستیم در رده 16 جهان بایستیم. در آن دوره بازی‌های خوبی با تیم‌های برتر جهان داشتیم و یکی از آن تیم‌ها برزیل قدرتمند بود که در این دوره هم با این تیم همگروه هستیم. 

عشاقی ادامه داد: در آن دیدار به قدری خوب بازی کردیم که توانستیم در نیمه اول برنده از زمین خارج شویم اما به دلیل کم تجربگی حضور در مسابقات جهانی، بازی را واگذار کردیم. 

وی در پایان گفت: همه بچه‌ها یک هدف داریم و همدل شدیم تا در این دوره هم باعث افتخارآفرینی برای کشورمان شویم. 


نسترن گودرزی: امیدوارم در این مسابقات جهانی عملکرد بهتری به نام دختران ایران ثبت شود

نسترن گودرزی، بازیکن تیم هندبال جوانان دختر ایران گفت: در حال حاضر در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان به سر می‌بریم. در دوره قبل در مسابقات قهرمانی جهان حضور داشتیم و خوشبختانه تجربه حضور در این مسابقات را داریم. 

وی افزود: در دوره قبل با تیم‌های برزیل و رومانی همگروه بودیم و بازی کردیم که در این دوره نیز با آنها همگروه هستیم بنابراین شناخت خوبی از این دو تیم داریم. حتی می‌توانم بگویم با تیم ملی برزیل بازی پایاپایی انجام دادیم و تنها بخاطر اشتباهات فردی آن بازی را واگذار کردیم. 

گودرزی افزود: امیدواریم با تمریناتی که در این 5 دوره داشتیم و آنالیز فنی مربیان و کادرفنی بتوانیم در این دوره اشتباهات خود را کمتر کنیم و موفق‌تر حاضر شویم تا عملکرد بهتری به نام دختران ایران ثبت شود. 

 

 

آسمان بدوی: از بازی برزیل و رومانی شناخت داریم

آسمان بدوی هندبالیست تیم جوانان دختر بیان کرد: خداروشکر در این چند دوره اردوهای آمادهسازی، تمرینات خوبی داشتیم و روند رو به رشدی داریم. 

وی افزود: در مسابقات قهرمانی جوانان دختر جهان با هلند، برزیل و رومانی همگروه هستیم که پیش از این با رومانی و برزیل در دوره قبلی بازی کرده‌ایم و شناخت نسبتا خوبی از این دو تیم داریم. امیدوارم در نهایت با کمک کادرفنی و همدلی که بین بازیکنان وجود دارد بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم. 

 

 

فاطمه مریخ: خوشحالم از بند مصدومیت رها شدم و کنار هم‌تیمی‌هایم هستم

فاطمه مریخ، بازیکن و ستاره تیم هندبال جوانان دختر که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است، گفت: در اردوی پنجم تیم ملی هستیم که متاسفانه به دلیل عمل جراحی که داشتم در دو دوره غایب بودم. 

وی ادامه داد: در ابتدا بخاطر عمل جراحی سختی که داشتم و اینکه مشخص نبود بتوانم به تیم ملی برسم، روحیه خوبی نداشتم ولی یادم هست روز اول جراحی در بیمارستان دکتر به من گفت که بلند شوم و راه بروم. خیلی بدحال و بی روحیه بودم اما وقتی به هندبال و تیم ملی فکر کردم، به خودم نهیب زدم که باید بلند بشی و راه بری. 

مریخ اضافه کرد: در همان روز پیام‌های پرمهر و روحیه بخش هم‌تیم‌هایم باعث شد روحیه بگیرم و دلگرم بشوم. از اینکه همه به یاد من بودند و دوست داشتند به تیم ملی برسم، انگیزه خوبی به من داد. به خواست خدا و روحیه خوبی که بچهها به من می‌دادند، باعث شد روند ریکاوری ام سریع‌تر پیش برود و در حال حاضر در اردوی پنجم به سر می‌برم و خیلی خوشحالم که در تیم ملی در کنار سایر بازیکنان هستم. 

بازیکن تیم ملی هندبال ادامه داد: چند روز دیگر عازم بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان دختر جهان هستیم که دو سال پیش تجربه حضور در این بازی ها را داشتم. در آن بازی‌ها نخستین دختر ایران زمین بودم که در رده سنی نوجوانان و جوانان عنوان MVP ار کسب کنم و باعث شد توجه کارشناسان هندبال IHF به سوی من جلب شود به نحوی که در مسابقات قهرمانی زنان جهان یکی از 9 استعداد نوظهور معرفی شدم. همه این موفقیت‌ها را مدیون کادرفنی و همتیمی‌های عزیزم هستم چون هندبال یک بازی تیمی هست و تک تک بازیکنان در موفقیت‌های آن نقش دارند. 

مریخ گفت: این معرفی باعث مسئولیت بیشتر در من در قبال هندبال شد. امیدوارم در مسابقات پیش رو هم با آمادگی کامل و در کنار دیگر بازیکنان به تیم ملی کمک کنم. 

لازم به ذکر است بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان از 30 خرداد تا 10 تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می‌شود. تیم ملی هندبال جوانان دختر در این رقابت‌ها در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه هستند. 

 

 

الناز یارمحمدی: با دعای مردم به مسابقات جهانی می‌رویم

الناز یارمحمدی، دروازه‌بان تیم هندبال جوانان دختر ایران نیز گفت: اردوهای خیلی خوبی پشت سر گذاشتیم و روند رو به رشدی داریم. 

وی افزود: خداروشکر تفریبا به آن چه که کادرفنی از ما انتظار دارد، رسیدیم و از شرایط راضی هستند. 

یارمحمدی ادامه داد: در دوره قبل با تیم ملی نوجوانان و جوانان به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شدیم و عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتیم طوری که به عنوان یکی از چهارمین گلر برتر این مسابقات انتخاب شدم که افتخار بزرگی برای من است. 

وی در پایان گفت: ما همه می‌جنگیم برای یک هدف و قطعا برای آن تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم. قطعا در این راه دعای مردم کشورم و جامعه هندبال پشت سر ما هست. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه