اخبار داغ

در جلسه شورای عالی هلال‌احمر مطرح شد؛

حضور بیش از ۹۰ تیم امدادی در عملیات جست‌وجوی بالگرد شهید رییسی

حضور بیش از ۹۰ تیم امدادی در عملیات جست‌وجوی بالگرد شهید رییسی
یکصد و شصت و دومین جلسه شورای عالی در جمعیت هلال‌احمر برگزار و در این جلسه اعلام شد: بیش از ۹۰ تیم امدادی در عملیات جست‌وجوی بالگرد شهید رییسی حضور داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکصد و شصت و دومین جلسه شورای عالی در جمعیت هلال‌احمر برگزار شد.

این جلسه با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر، نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال‌احمر، دبیرکل جمعیت و اعضای شورای عالی در مرکز هوشمند رصد اطلاعات و داده‌کاوی هلال‌احمر، برگزار شد.

پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر در این جلسه به تشریح مهمترین اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در یک ماه گذشته و همچنین عملیات جست‌وجوی بالگرد شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان پرداخت و افزود: بیش از ۹۰ تیم امدادی به همراه شمار زیادی از اعضای داوطلب مردمی در این عملیات حضور داشتند.

کولیوند گفت: مأموریت بالگرد رئیس جمهور، پیچیده و سخت بود و به دلیل مه شدید و میدان دید کم، محل سقوط بالگرد مشخص نبود.

وی ادامه داد: پس از انتقال پیکر شهدا، عملیات امدادگران به شکل دیگری ادامه پیدا کرد. جمعیت هلال‌احمر هر آنچه که در توان داشت در طبق اخلاص گذاشت و با همه توان در عملیات پوشش امدادی تشییع پیکرهای شهدا حضور پیدا کرد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، گزارش اقدامات انجام شده در هفته هلال‌احمر، از جمله افتتاح پروژه‌ها، برگزاری نشست‌ها، جشن خانواده جمعیت هلال‌احمر، نمایشگاه دستاوردهای جمعیت هلال‌احمر در دریاچه خلیج فارس و برگزاری یادواره‌های شهدا در استان‌های متنوع و … در این جلسه ارائه و بررسی شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه