اخبار داغ

بازدید امیر سرتیپ صباحی‌فرد از گروه پدافند هوایی چابهار

بازدید امیر سرتیپ صباحی‌فرد از گروه پدافند هوایی چابهار
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در گروه پدافند هوایی چابهار از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در گروه پدافند هوایی شهید بردبار چابهار، از سایت رادار مکران، سایت شهید علیرضا باقری فاشا و سایت موشکی مرصاد بازدید و توان رزمی و آمادگی دفاعی این گروه پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر صباحی‌فرد با بیان اینکه امروز مناطق پدافندی در کشور با اتکا به توانایی داخلی و تجهیزات بومی به انجام ماموریت می‌پردازند، افزود: همه نقاط پدافند هوایی در سطح کشور مهم و حیاتی هستند چرا که پدافند در جنگ و صلح خط مقدم دفاع از کشور است و باید در هر موقعیت و شرایطی آماده دفاع باشد.

وی  تکیه بر توان داخلی و نگاه به آینده را مهم‌ترین راهبرد نیروی پدافندهوایی خواند و افزود: امروز شاهد پیشرفت و حرکت رو به جلوی نیروی پدافندهوایی هستیم و این نیرو توانسته است دستاوردهای مهم و ارزشمندی را به دست آورده و به روند رو به پیشرفت خود، تداوم بخشد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: رونمایی از محصولات جدیدی نظیر انواع پهپادها، سامانه های راداری، موشکی و ... نشان دهنده این است که نیروی پدافند هوایی، متوجه آخرین تغییرات و به‌روزترین دگرگونی‌ها در حوزه نبردهای آینده بوده و خود را برای مقابله با هر نوع خطر و تهاجمی، در بالاترین سطح آمادگی قرار داده است.

وی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو باید حضوری جهادی و قدرتمند داشته باشیم، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه عظمت و پیشرفت روزافزون نظام اسلامی در تمامی عرصه هاست.

امیر سرتیپ صباحی فرد در ادامه با خانواده‌های سیل زده کنارک دیدار و گفت وگو کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه