اخبار داغ

حجت الاسلام ذوالنوری:

ولایتمداری، کارآمدی و پاکدستی در انتخاب رییس جمهور ملاک عمل باشد

ولایتمداری، کارآمدی و پاکدستی در انتخاب رییس جمهور ملاک عمل باشد
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ویژگی های ولایتمداری، کارآمدی و پاکدستی در انتخاب رییس جمهور آینده باید ملاک عمل باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده قم در خانه ملت پیش از ظهر پنجشنبه در جمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: پس از شهادت رییس جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت، وضعیت جدیدی برای کشور ایجاد شد که برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری از جمله آنان بود.

نماینده قم در خانه ملت بیان کرد: فرآیند ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری انجام پذیرفته و در حال حاضر شورای نگهبان در حال بررسی صلاحیت نامزدها است تا در نهایت ۲۳ خردادماه اسامی نهایی کاندیداها اعلام شود.

وی با بیان اینکه انتخاب فردی در تراز انقلاب اسلامی به عنوان رییس جمهور مهم است افزود: در این برهه باید با انتخابی درست بتوان سرمایه اجتماعی کشور را افزایش داد و کسی باید عهده دار مسوولیت ریاست جمهوری باشد که ولایتمدار، کارآمد و پاک دست باشد.

حجت الاسلام ذوالنوری گفت: به دلیل آنکه منابع مالی بسیاری در اختیار رییس جمهور قرار داد به همین دلیل پاک دستی رییس جمهور موضوع بسیار مهمی است.

وی ابراز کرد: یکی از دلایل محبوبیت شهید رییسی در جامعه، مردمی بودن او، صادق بودن و پاکدستی اش بود که باید تلاش کنیم در این دوره به کسی رای دهیم که این ویژگی ها را داشته باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه