اخبار داغ

دختر باد نفر اول ۱٠٠ متر قاره کهن؛

رنکینگ جهانی دوومیدانی| جایگاه تاریخی دختر ایرانی در جدول/ فصیحی صدرنشین آسیا شد

رنکینگ جهانی دوومیدانی| جایگاه تاریخی دختر ایرانی در جدول/ فصیحی صدرنشین آسیا شد
در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی دوومیدانی، فرزانه فصیحی در جایگاه نخست ماده ۱٠٠ متر آسیا قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومی دوومیدانی، با اعلام فدراسیون جهانی دوومیدانی، فرزانه فصیحی دختر دوهای سرعت کشورمان که سابقه کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا مسابقات قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد، موفق شد با پیشی گرفتن از تمامی ورزشکاران و رقبای نامدار خود  بعنوان اولین ورزشکار زن ایرانی در  صدر جدول رتبه بندی و رنکینگ قاره کهن قرار گیرد.

بر همین اساس و با توجه به عملکرد چشمگیر و قابل توجه فصیحی در طی چند مسابقه اخیر خود طی امسال و سال گذشته، به خصوص رقابت‌های داخل سالن و فضای باز قهرمانی آسیا، مسابقات تور قاره‌ای و حضور در لیگ الماس این دختر پر افتخار دوومیدانی کشورمان موفق شد در صدر جدول رنکینگ ماده ۱۰۰متر قاره کهن بایستد. 

فرزانه فصیحی بعنوان یکی از ورزشکاران ورزش دوومیدانی کشورمان که شانس کسب سهمیه المپیک پاریس را دارد، در تلاش است تا بتواند برای دومین مرتبه پیاپی در مهمترین رویداد ورزشی جهان حضور یابد و در پی آن به رقابت با پرافتخارترین و بهترین ورزشکاران  جهان بپردازد.

پیش از این فقط احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن توانسته بود به نمایندگی از کشورمان قرار گرفتن در جایگاه نخست جدول رتبه بندی یا رنکینگ قاره آسیا را تجربه نماید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه