اخبار داغ

امیر دریادار سیاری در گفتگو با دانا:

رئیس‌ جمهور جدید باید راه شهید رئیسی را ادامه دهد/ ملت با اقتدار در انتخابات شرکت کنند

رئیس‌ جمهور جدید باید راه شهید رئیسی را ادامه دهد/ ملت با اقتدار در انتخابات شرکت کنند
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رئیس‌ جمهور جدید که قرار است بیاید، باید تلاش کند همان ویژگی هایی که شهید رییسی در ارتباط با اداره کشور داشت را ادامه دهد.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری ۱۴۰۳ اظهار کرد: رئیس‌ جمهور جدید که قرار است بیاید، باید تلاش کند همان ویژگی هایی که شهید رییسی در ارتباط با اداره کشور داشت را ادامه دهد.

وی تاکید کرد: ملت ما باید با اقتدار در این انتخابات شرکت کنند و به همه دشمنان ثابت کنند که این ملت، ملتی سرافراز، زنده و پویا است و در کمترین زمان ممکن برابر قانون، رئیس‌جمهور خود را انتخاب می‌کند و پویایی کشور را حفظ می‌کند که این موضوع بسیار مهم است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش بیان کرد: شاید بسیاری از کشورها فکر می‌کنند که کشور ما به دلیل نداشتن رئیس‌جمهور، ثبات ندارد، اما در عمل ثابت شده که ما ظرف ۵۰ روز برابر قانون، مجلس خبرگان را برگزار کردیم، رئیس مجلس مشخص شد و جلسات آن نیز برگزار گردید، اکنون هم فرآیند انتخابات آغاز شده و به موقع نیز به پایان خواهد رسید.

امیر دریادار سیاری ادامه داد: این نشان‌دهنده اقتدار مردم و مسئولین است که با تمام توان پای کار هستند و اجازه ندادند کوچترین خللی در اداره امور کشور به وجود آید؛ بلکه رییس جمهور خود را نیز انتخابات می کنند و ان‌شاءالله او هم بتواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه