اخبار داغ

با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در رقابت های انتخابی؛

رحیمی مسافر پارالمپیک پاریس شد

رحیمی مسافر پارالمپیک پاریس شد
با برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی پاراتکواندو زنان زهرا رحیمی با برتری برابر رقبا توانست جواز حضور در پاریس را در وزن 52- کیلوگرم کسب کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، به منظور حضور پرقدرت در رقابت های پارالمپیک پاریس 2024، رقابت های انتخابی تیم ملی پاراتکواندو زنان امروز صبح دوشنبه 21 خردادماه به میزبانی خانه تکواندو، با حضور مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، محسن سلگی مدیر فنی ورزشی کمیته ملی پارالمپیک، هادی ساعی رئیس، اصغر رحیمی دبیرکل و لیلا سلیمی نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو، جمشید سهرابی رئیس انجمن پاراتکواندو و علی تاجیک رئیس سازمان تیم های ملی و با قضاوت رسمی داوران برگزار شد.

در وزن 52- کیلوگرم 3 نماینده کشورمان از جمله آیلار جامی، زهرا رحیمی و رزا ابراهیمی برای کسب جواز حضور در پارالمپیک با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت «زهرا رحیمی» فنی ترین بازیکن آسیا در رقابت های قهرمانی پاراتکواندو به میزیانی ویتنام، با پیروزی برابر رقبا مسافر پاریس شد.

پیشتر «آیلار جامی» با حضور در رقابت های کسب سهمیه پارالمپیک پاریس به میزبانی کشور چین سهمیه را به نام ایران از آن خود کرده بود اما با پیروزی رحیمی در رقابت های انتخابی، وی جانشین جامی در پارالمپیک است و به همراه مریم عبدالله پور در وزن 47- کیلوگرم 2 نماینده کشورمان در گروه زنان در این رویداد خواهند بود.

کاظمی پور با پایان رقابت های انتخابی در جمع ملی پوشان بیان کرد: خیلی خوشحالم که توفیق حضور در جمع شما را داشتم و باید زودتر در جمع صمیمی تان حضور پیدا می کردم. حقیقتا علاقه شخصی بالایی به بازیکنان پاراتکواندو دارم و امیدوارم تک تک شما در رویدادهای آتی به ویژه پارالمپیک پاریس موفق باشید.

وی ادامه داد: پاراتکواندو در هانگژو درخشان بود و امیدواریم این روند رو به رشد خود را ادامه دهند. باید از حق نگذشت و عنوان کرد هادی ساعی و دکتر رحیمی برای پاراتکواندو زحمات زیادی کشیده اند و بابت این اتفاق از مجموعه تکواندو سپاسگزارم و برای همه تکواندوکاران آرزوی موفقیت دارم.

همچنین در ادامه محسن سلگی برای تکواندوکاران در رویدادهای پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه