اخبار داغ

اعزام ووشوکاران به کازان؛

بدرقه کاروان ووشو به بازی‌های بریکس/ صدیقی: مطمئنم ووشو باز هم باعث افتخار کشور می‌شود

بدرقه کاروان ووشو به بازی‌های بریکس/ صدیقی: مطمئنم ووشو باز هم باعث افتخار کشور می‌شود
رئیس فدراسیون ووشو گفت: مطمئن هستم کاروان ووشو در بازی‌های بریکس مثل همیشه درخشان ظاهر شده و باعث افتخار کشور عزیزمان می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ مراسم بدرقه کاروان ووشو، اعزامی به بازی‌های بریکس با حضور امیر صدیقی رئیس فدراسیون، مجید ملکی دبیر فدراسیون و حمیده صادقی سرپرست نایب رئیسی بانوان برگزار شد.

صدیقی در این مراسم گفت: مثل همیشه برای‌تان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. توقعات از ووشو مثل همیشه بالاست و امیدوارم در این بازی‌ها به مانند همیشه نیز نتایج درخشانی بگیرید. مسابقات اهمیت زیادی هم به لحاظ ورزشی و هم دیپلماسی بین‌المللی دارد و مطمئن هستم کاروان ووشو مثل همیشه درخشان ظاهر شده و باعث افتخار کشور عزیزمان و بالا رفتن پرچم مقدس ایران می‌شود.

وی ادامه داد: ما به تک تک شما ملی‌پوشان افتخار می‌کنیم و ایمان داریم. ترکیب تیم ملی دستخوش تغییرات زیادی شده است. البته که شما جزو بهترین‌ها هستید و شایستگی زیادی دارید. ان‌شاءالله که سفر بی‌خطری داشته باشید.

در این مراسم علی شیرآقایی سرمربی تیم ساندای مردان، الهه منصوریان سرمربی تیم ساندای بانوان، فرشاد عربی سرمربی تیم تالوی مردان و محبوبه کریمی سرمربی تیم تالو بانوان از حمایت‌های فدراسیون و امیر صدیقی در راه آماده‌سازی این تیم تشکر کردند.

حضور کاروان ووشو ایران در این بازی‌ها در شرایطی است که فرشته بنی‌طالبی و اعظم عربی برای اولین بار به عنوان داوران بین‌المللی در دو بخش تالو و ساندا به این بازی‌ها دعوت شده‌اند و به قضاوت می‌پردازند.

اسامی اعضای کاروان ایران، اعزامی به بازی‌های بریکس به شرح زیر است:

* تیم ساندای مردان: امیر حسین همتی، مهدی کرمانی، محمدرضا ریگی، شجاع پناهی گله و سهیل موسوی
سرمربی: سرمربی علی شیرآقایی

* تیم تالوی مردان: حسین قبله نما، سیدسامان احمدی، شاهین بنی‌طالبی، ابوالفضل قره‌باغی و مهدی خانی
سرمربی: فرشاد عربی

* تیم ساندای بانوان: شهربانو منصوریان، سهیلا منصوریان، سوگند سینکائی
سرمربی: الهه منصوریان سمیرمی

* تیم تالوی بانوان: زهرا کیانی، هلیا اسدیان، نازنین بازدار، زهرا جلیلی و مرجان کریمی
سرمربی:محبوبه کریمی

* داور: اعظم عربی و فرشته بنی‌طالبی

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه