اخبار داغ

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

یکی از دغدغه‌های وزارت صمت الگوبرداری غلط از غرب است

یکی از دغدغه‌های وزارت صمت الگوبرداری غلط از غرب است
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: یکی از دغدغه‌های مهم این وزارتخانه الگوبرداری‌های غلط از علوم کشورهای غربی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس علی‌ آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت ظهر سه‌شنبه در افتتاح خط مونتاژ یک شرکت خودروسازی در قزوین اظهار کرد: نباید به تولیدکننده خودروهای غربی تبدیل شویم.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های وزارت صمت الگوبرداری غلط از غرب است، افزود: این نگاه که غربی‌ها خودرو را طراحی کرده و ما صرفاً سازنده و تولیدکننده آن باشیم اشتباه است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌های خوبی که در داخل داریم به سمت الگو شدن در طراحی و ساخت خودروهای جدید در منطقه تبدیل شویم.

وی با تأکید بر اینکه خودروسازی در کشور باید افزایش پیدا کند، ادامه داد: میزان تولیدات شرکت‌های خودروسازی در کشور باید میلیونی باشد.

علی‌آبادی با بیان اینکه ۳۷ شرکت خودروسازی فعال در کشور داریم، عنوان کرد: باید علاوه بر افزایش تولید خودرو به دنبال تولید محصولات مرتبط با خودرو نیز حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در حوزه تولید خودرو داریم، بیان کرد: جوانان و شرکت‌های دانش‌بنیان زیادی در صنعت خودرو در کشور دارای ایده‌های خلاق هستند و باید از این ظرفیت بهره ببریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان یادآور شد: ظرفیت‌های خوبی برای طراحی خودروهای هوشمند در کشور داریم و باید از این ظرفیت‌ها بهره ببریم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه