اخبار داغ

تنیس باید در ناگویا حاضر باشد؛

هاشمی: از والیبال انتظار صعود داشتیم/ حقوق پائز را پرداخت نکرده‌ایم

هاشمی: از والیبال انتظار صعود داشتیم/ حقوق پائز را پرداخت نکرده‌ایم
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: این که می‌گویند حقوق سرمربی سابق والیبال را ما دادیم، درست نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس امروز برگزار و داوود عزیزی رئیس این فدراسیون در انتخاباتی تک کاندیدا برای ۴ سال آینده در سمت خود ابقا شد.

سیدمناف هاشمی، دبیر کل کمیته ملی المپیک در پایان این مجمع اظهار داشت: سال گذشته ۲۷۰ میلیارد تومان پرداختی به فدراسیون‌ها داشتیم. در جلسات هیئت اجرایی به تصویب کردیم که بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان به فدراسیون‌ها پرداخت کنیم چون سه رویداد المپیک بازی‌های داخل سالن آسیا و بازی‌های زمستانی را در پیش داریم. همچنین باید مابقی بودجه کمیته ملی المپیک را برای حضور کاروان در این سه رویداد هزینه کنیم و ۴۰ روز دیگر در اولین رویداد المپیک پاریس است حاضر می‌شویم. 

هاشمی در مورد کسب سهمیه‌های المپیک گفت: در حال حاضر ۳۴ ورزشکار داریم و امید داریم در برخی رشته‌ها مانند والیبال ساحلی شناخت سنگنوردی تیر و کمان و دومیدانی سهمیه بگیریم. یکی دو رشته دیگر به دنبال گرفتن وایلد کارت از طریق فدراسیون‌های جهانی خود هستند. پیش بینی ما روی همان ۴۰ سهمیه است. کادر فنی و نفرات اعزامی مشخص شده‌اند ما در بحث بودجه به کشتی نگاه ویژه‌ای داریم و در بحث پشتیبانی هم سعی کردیم این نگاه وجود داشته باشد. در کشتی آزاد و فرهنگی هر کدام ۳ تا ۴ مربی داریم. پزشک پزشک تغذیه روانشناس هم همراه تیم‌ها حضور دارند. 

سرپرست کاروان ایران در المپیک پاریس در پاسخ به این پرسش چرا کمیته ملی المپیک قرار است رونمایی از لباس کاروان داشته باشد یا به دلیل حواشی که در دوره‌های پیش به وجود آمد این کار را انجام نمی‌دهد؟ گفت: بستگی به تصمیم هیئت اجرایی دارد لباس کاروان در حال مراحل پایانی آن است. منتظر تحویل لباس هستیم ا تاییدیه آن را از سمت فدراسیون‌ها بگیریم. 

او در مورد انتظار از والیبال برای صعود و المپیک و اینکه گفته می‌شود قرارداد فائز توسط کمیته ملی المپیک پرداخت شده است، در پاسخ به دانا گفت: ما همین انتظار را داشتیم در مورد پرداخت قرارداد پائز توسط کمیته ملی المپیک چنین چیزی نشنیده‌ام و حتما این خبر درست نیست.

او در مورد انتظار کمیته ملی المپیک از تنیس گفت: در گام اول باید با توجه به عملکردی که در چهار سال گذشته و دو سال آینده دارند خودشان را برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ نشان دهند. باید در آسیا جایگاه خودمان را پیدا کنیم و سپس دنبال رنکینگ جهانی و حضور در المپیک باشیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه