اخبار داغ

گزارش دانا از نشست خبری رئیس بسیج اساتید کشور با اصحاب رسانه؛

۳۱ خرداد همایش ۳۱ هزار نفری روز بسیج اساتید برگزار می‌شود/ دعوت حداکثری مردم، موضع انتخاباتی بسیج اساتید است

۳۱ خرداد همایش ۳۱ هزار نفری روز بسیج اساتید برگزار می‌شود/ دعوت حداکثری مردم، موضع انتخاباتی بسیج اساتید است
رئیس بسیج اساتید کشور درباره برنامه‌های این مرکز، جهت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای گفت: تمرکز روی دعوت حداکثری مردم، موضع انتخاباتی بسیج اساتید است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا مردانی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که صبح امروز برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید جمهور و همراهان ایشان، اظهار کرد: همه‌ ساله به مناسبت روز بسیج اساتید در ۳۱ خردادماه، به ویژگی‌های استاد بسیجی، شهید مصطفی چمران پرداخته می‌شود، همچنین رویکردها، ساختارها و برنامه‌های بسیج اساتید در یکسال گذشته مورد بحث و بررسی و واکاوی می‌شود.

وی افزود: همچین از اساتید بسیجی و انقلابی که همواره در این سنگر تحلیل به عمل خواهد آمد.

بخشی از سخنان رئیس سازمان بسیج اساتسد در این نشست
 

مردانی افزود: امسال نیز برنامه‌ای برای روز ۳۱ خرداد داریم که در این برنامه اساتید بسیجی در همایشی ۳۱ هزار نفری با شعار "استاد بسیجی، حضور حماسی، حکمرانی علوی" حضور خواهند یافت‌.

رئیس مرکز بسیج اساتید کشور درخصوص روند برگزاری این همایش بزرگ گفت: هزار نفر از اساتید برجسته بسیجی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی حضور خواهند یافت و ۳۰ هزار نفر نیز در مراکز دانشگاهی سراسر کشور از طریق ارتباط تصویری مارا همراهی خواهند کرد.

وی اضافه کرد: در این مراسم از سخنرانی مقامات کشوری و لشگری قطعا استفاده خواهیم کرد، اما بسیار جای افسوس دارد که از حضور شهید آیت‌الله رییسی محرومیم و توفیق حاصل نشد تا ایشان را در کنار خودمان داشته باشیم.

مردانی یادآورشد: همچنین از مقام شامخ شهید مجید شهریاری که به عنوان شهید سال بسیج اساتید معرفی شده بودند نیز در این همایش تجلیل خواهد شد. علاوه بر این موضوع از باقی شهدای علمی نیز یاد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بسیج اساتید به هیچ وجهه بنا ندارد به مصادیق کاندیداها بپردازد و جهت‌گیری این سازمان در راستای حضور حداکثری مردم همراه با جهاد تببین است، عنوان کرد: برگزاری تریبون آزاد در محلات، سخنرانی اساتید در مراکز و مساجد مختلف، حضور در فضای مجازی و همچنین صدور بیانیه برای حضور حداکثری آحاد مردم از جمله تمهیدات اندیشیده شده برای ایفای نقش در ایام انتخابات و دعوت مردم به پای صندوق‌های رای است.

رئیس مرکز بسیج اساتید در پاسخ به سوالی درخصوص اینکه نقش‌آفرینی اساتید دانشگاهی در ایام انتخابات به چه نحوی خواهد بود و تمرکز روی کدام حوزه است، بیان کرد: در حال حاضر با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، بسیج دانشجویی و تشکل‌های اسلامی دانشجویی، ستادهای حضور حداکثری شکل گرفته و اقدامات لازم برای حضور دانشجویان و دانشگایان در پای صندوق فراهم شده است.

مردانی ادامه داد: امروزه ارتباط خارج از کلاس اساتید و دانشجویان از چند روش برقرار می‌شود که اصلی‌ترین آن‌ها ارتباط از طریق فضای مجازی است، به همین دلیل سعی شده تا کلیپ‌های کوتاهی از سوی اساتید در راستای دعوت مردم و دانشجویان به انتخابات تهیه شود و به صورت گسترده در فضای مجازی نشر یابد‌‌ و روی این حوزه به صورت جدی تمرکز داریم.

سخنان مردانی در نشست خبری رئیس سازمان بسیج اساتید

رئیس مرکز بسیج اساتید کشور در پایان تاکید کرد: بسیج اساتید گروه‌ها و کانال‌های مختلفی در فضای مجازی در اختیار دارید و ۵۶ هزار نفر از اساتید عضو شبکه بسیج اساتید هستند، در نتیجه تاثیر این افراد بر اقشار مختلف جامعه زیاد است.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه