اخبار داغ

قرعه کشی انجام شد؛

بازی‌های بریکس| حریف‌های ووشوکاران در مشخص شدند

بازی‌های بریکس| حریف‌های ووشوکاران در مشخص شدند
ووشوکاران اعزامی کشورمان به بازی‌های بریکس با حریفان خود آشنا شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، قرعه‌کشی رقابت‌های ووشو در بازی‌های بریکس صبح امروز انجام شد و نمایندگان کشورمان در دو بخش ساندا و تالو حریفان خود را شناختند و از فردا به مصاف آنها خواهند رفت.

قرعه نمایندگان ایران به شرح زیر است:

* در وزن ۵۶ کیلوگرم امیرحسین همتی در دور اول به مصاف هکتور ریس از ونزوئلا می‌رود و در صورت برتری مقابل این حریف، در دور دوم مقابل برنده جدال نمایندگان چین و ارمنستان قرار می‌گیرد.

* در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی کرمانی پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف رافائل لیما فونتورا از برزیل خواهد رفت.

* در وزن ۶۵ کیلوگرم شجاع پناهی در دور اول با «وی گو» از چین مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی، در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل «بک‌زودبکیوگدیجونوف» از ازبکستان قرار می‌گیرد.

* در وزن ۷۵ کیلوگرم سهیل موسوی ابتدا با «رسول تورگانژانوف» از قزاقستان دیدار می‌کند و در صورت برتری، در دوره دوم با برنده جدال نمایندگان چین و مصر روبرو خواهد شد.

* در وزن ۸۵ کیلوگرم محمدرضا ریگی در دور نخست با «دیار خامرایف» از قزاقستان مبارزه می‌کند و در صورت برتری، در دور دوم با «الیاکسی شیلا» از بلاروس روبرو خواهد شد.

* در وزن ۵۶ کیلوگرم زنان سوگند سینکایی ابتدا با «میلانا کووالنکو» از آبخازیا دیدار می‌کند و در صورت پیروزی، با برنده جدال نمایندگان هند و مصر مبارزه خواهد کرد.

* در وزن ۶۵ کیلوگرم زنان سهیلا منصوریان با «ون ون لی» از چین مبارزه می‌کند. او در صورت پیروزی، در مرحله یک‌چهارم نهایی با برنده جدال نمایندگان مصر و برزیل دیدار می‌کند.

* در وزن ۷۰ کیلوگرم زنان شهربانو منصوریان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف با «آناستازیا شوتاوا» از بلاروس روبرو می‌شود. او در صورت پیروزی، راهی فینال خواهد شد.

 

همچنین ووشوکار کشورمان در بخش تالو زنان و مردان نیز حریفان خود را در فرم‌های مختلف شناختند.

اسامی اعضای کاروان ایران، اعزامی به بازی‌های بریکس به شرح زیر است:

* تیم ساندای مردان: امیر حسین همتی، مهدی کرمانی، محمدرضا ریگی، شجاع پناهی گله و سهیل موسوی

سرمربی: سرمربی علی شیرآقایی

* تیم تالوی مردان: حسین قبله نما، سیدسامان احمدی، شاهین بنی‌طالبی، ابوالفضل قره‌باغی و مهدی خانی

سرمربی: فرشاد عربی

* تیم ساندای زنان: شهربانو منصوریان، سهیلا منصوریان، سوگند سینکائی

سرمربی: الهه منصوریان سمیرمی

* تیم تالوی زنان: زهرا کیانی، هلیا اسدیان، نازنین بازدار، زهرا جلیلی و مرجان کریمی

سرمربی:محبوبه کریمی

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه