اخبار داغ

در غیاب تیلور؛

حسن یزدانی؛ بخت اصلی مدال طلای المپیک کشتی آزاد از نگاه آسوشیتدپرس

حسن یزدانی؛ بخت اصلی مدال طلای المپیک کشتی آزاد از نگاه آسوشیتدپرس
بنگاه خبری آسوشیتد پرس طی گزارشی، حسن یزدانی را بخت اصلی طلای المپیک دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ بنگاه خبری معتبر آسوشیتدپرس با انتشار گزارشی مفصل، به تحلیل شرایط کشتی آزاد و فرنگی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس پرداخت و حسن یزدانی، پادشاه وزن ۸۶ کیلوگرم را بخت اصلی کسب مدال طلای کشتی آزاد و طاها آک‌گل، قهرمان المپیک ۲۰۱۶ را ستاره اصلی کشتی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم دانست.

این سایت درباره کاپیتان ایران نوشت: حسن یزدانی از ایران، با لقب «پادشاه». یزدانی در وزن ۷۴ کیلوگرم در سال ۲۰۱۶ برنده مدال طلای المپیک شد. او در وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک توکیو در دیدار نهایی به دیوید تیلور باخت. حالا تیلور در پاریس مسابقه نمی دهد و احتمالا این شرایط راهی برای بازگشت یزدانی به مدال طلا باز خواهد ساخت.

طاها آکگل، ترکیه: آکگل برنده مدال طلای سال 2016 از جمله کسانی بود که در بازی های توکیو ناکام ماند و به گیبل استیوسون آمریکایی باخت. او اوایل سال جاری در مسابقات قهرمانی اروپا، گنو پتریاشویلی از گرجستان، دارنده مدال نقره المپیک توکیو را شکست داد. با عدم بازگشت استیوسون، آکگل می تواند در 125 کیلوگرم پیروز ظاهر شود.

- قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد چه کسی خواهد بود؟ استیوسون در 21 سالگی قهرمان شد ولی در ادامه حرفه اش را تغییر داد و همین مسئله باعث می شود تا منتظر یک چهره جدید روی سکوی نخست سنگین وزن باشیم.

- چهره های جدید: هیچ یک از سه دارنده مدال طلای آمریکا از توکیو در المپیک پاریس حضور ندارند از جمله تیلور که در انتخابی به آرون بروکس باخت. ژان بلنیوک، نماینده پارلمان اوکراین، در توکیو مدال طلا گرفت و قصد دارد دوباره این بار در پاریس قهرمان شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه