اخبار داغ

آبهای آرام زیر ٢٣ سال و جوانان قهرمان آسیا| درخشش قایقرانان ایران در دور مقدماتی

آبهای آرام زیر ٢٣ سال و جوانان قهرمان آسیا| درخشش قایقرانان ایران در دور مقدماتی
در آغاز رقابت‌های آبهای آرام زیر ٢٣ سال و جوانان قهرمانی آسیا در تایلند قایقرانان ایران در دور مقدماتی 19 ماده با حریفان رو به رو شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا از امروز ٢۵ خرداد در پاتایا تایلند آغاز شد.
تیم ایران با ١٨ ورزشکار و ۴ مربی در بخش زنان و مردان این رقابت‌ها حضور دارد.
...
در نخستین رقابت نمایندگان کشورمان محراب آسایش خورشید در گروه سوم مقدماتی کایاک یکنفره 1000 متر  جوانان با رقبایی از قزاقستان، ازبکستان و فیلیپین رقابت کرد و در پایان با زمان ٣:۴٨.۵٧٢ دقیقه دوم و راهی نیمه‌نهایی شد.
...
پارسا علیان در گروه اول مقدماتی کانوی یکنفره 1000 متر جوانان با رقبایی از قزاقستان، کره، هند، تایلند و اندونزی رقابت کرد و در پایان با زمان 4:24.139 دقیقه چهارم و راهی نیمه‌نهایی شد.
...
عباس حسینی در گروه اول مقدماتی کایاک یکنفره 1000 متر زیر 23 سال با رقبایی از فیلیپین، کره، هنگ‌کنگ، تایلند و ازبکستان رقابت کرد و در پایان با زمان 3:46.394 دقیقه اول شد و مستقیما به فینال راه یافت.
...

شایان حسینی در گروه اول مقدماتی کانوی یکنفره 1000 متر زیر 23 سال با رقبایی از تایلند، کامبوج و قزاقستان رقابت کرد و در پایان با زمان 4:02.557 دقیقه اول شد و مستقیما به فینال راه یافت.
...
ارشین رضانژاد در گروه دوم مقدماتی کایاک یکنفره 1000 متر جوانان دختر با رقبایی از ازبکستان، کره، چین تایپه و فیلیپین رقابت کرد و در پایان با زمان 4:18.770 دقیقه اول شد و مستقیما به فینال راه یافت.
...
ابوالفضل جنتی و امیررضا اولادیان در گروه اول مقدماتی کایاک دونفره 1000 متر جوانان با رقبایی از ازبکستان، چین تایپه، ویتنام و هنگ‌کنگ رقابت کرد و در پایان با زمان 3:28.051 دقیقه اول شدند و مستقیما به فینال راه یافتند.
...
الناز شفیعیان در گروه دوم مقدماتی کایاک یکنفره 1000 متر زیر 23 سال دختران با رقبایی از قزاقستان، ویتنام و قرقیزستان رقابت کردند و در پایان با زمان 4:14.839 دقیقه اول شد و مستقیما به فینال راه یافت.
...
امیررضا برزگر و یزدان زراعت‌کار در گروه دوم مقدماتی کایاک دونفره 1000 متر زیر 23 سال دختران با رقبایی از قرقیزستان، ازبکستان و سنگاپور رقابت کردند و در پایان با زمان 3:33.722 دقیقه سوم شدند و به نیمه‌نهایی راه یافتند.
...
شایان حسینی در گروه اول مقدماتی کانوی یکنفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال با رقبایی از تایلند، ازبکستان، قزاقستان و ویتنام رقابت کرد و در پایان با زمان ۲:۰۰.۹۶۵ دقیقه سوم شد و به نیمه‌نهایی راه یافت.
...
امیررضا اولادیان در گروه اول مقدماتی کایاک یکنفره 500 متر جوانان با رقبایی از قرقیزستان، ویتنام، هند و فیلیپین رقابت کرد و در پایان با زمان 1:48.280 دقیقه اول شد و مستقیما به فینال صعود کرد.
...
هورام قاسمی در گروه اول مقدماتی کانوی یکنفره 500 متر جوانان با رقبایی از ازبکستان، تایلند، کره، اندونزی و چین تایپه رقابت کرد و در پایان با زمان 2:08.278 دقیقه پنجم شد و به نیمه نهایی راه پیدا کرد.
...
یزدان زراعت‌کار در گروه اول مقدماتی کایاک یکنفره 500 متر زیر 23 سال با رقبایی از قرقیزستان، قزاقستان، فیلیپین، هند و هنگ‌کنگ رقابت کرد و در پایان با زمان 1:44.483 دقیقه سوم شد و به نیمه نهایی راه پیدا کرد.
...
ترنم اکبرزاده در گروه اول مقدماتی کایاک یکنفره 500 متر جوانان دختر با رقبایی از سنگاپور، هند، سریلانکا و هنگ‌کنگ رقابت کرد و در پایان با زمان 2:01.624 دقیقه اول شد و مستقیما به فینال صعود کرد.
...
ابوالفضل جنتی و محراب آسایش خورشید در گروه دوم مقدماتی کایاک دونفره ۵۰۰ متر جوانان با رقبایی از سنگاپور، ازبکستان، کره و ویتنام رقابت کردند و در پایان با زمان ۱:۳۸.۲۹۱ دقیقه اول شدند و مستقیما به فینال صعود کردند.
...
الناز شفیعیان در گروه دوم مقدماتی کایاک یکنفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال دختران با رقبایی از ازبکستان، ویتنام، هند و فیلیپین رقابت کرد و در پایان با زمان ۱:۵۶.۸۵۲ دقیقه اول شد و مستقیما به فینال صعود کرد.
...
پارسا علیان و هورام قاسمی در گروه دوم مقدماتی کانوی دونفره ۵۰۰ متر جوانان با رقبایی از ازبکستان و تایلند رقابت کردند و در پایان با زمان ۱:۵۲.۵۴۹ دقیقه سوم شدند و به نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.
...
عباس حسینی و امیررضا برزگر در گروه دوم مقدماتی کایاک دونفره ۵۰۰ متر زر ۲۳ سال با رقبایی از قزاقستان، سنگاپور، هنگ‌کنگ و کره رقابت کردند و در پایان با زمان ۱:۳۳.۸۳۹ دقیقه اول شدند و مستقیما به فینال صعود کردند.
...

در ادامه رقابت‌ها قایقرانان در مواد نیمه‌نهایی مسابقه می‌دهند.

این مسابقات با رقابت نمایندگان کشورمان در تایلند در حال برگزاری است و تا 27 خرداد ادامه پیدا خواهد کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه