اخبار داغ

نتایج مقدماتی کمانداران مشخص شد؛؛

تیر و کمان انتخابی المپیک| شکست تیم ریکرو زنان در یکقدمی سهمیه/فلاح رکورد ریکرو زنان را شکست

تیر و کمان انتخابی المپیک| شکست تیم ریکرو زنان در  یکقدمی سهمیه/فلاح رکورد ریکرو زنان را شکست
نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی مسابقات کسب سهمیه المپیک در ترکیه مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه المپیک در رشته تیراندازی با کمان در حالی از امروز در آنتالیای ترکیه آغاز شد که در بخش زنان، کمانداران کشورمان در مرحله مقدماتی مسابقات المپیک به مصاف رقبای خود رفتند.
مبینا فلاح در رشته ریکرو و در مرحله مقدماتی با امتیاز 667 در رده نخست ایستاد.
یسنا پورماهانی در رشته ریکرو و در مرحله مقدماتی با امتیاز 649 در رده چهاردهم قرار گرفت.
حوریه حاجی حسینی در رشته ریکرو و در مرحله مقدماتی با امتیاز 639 در رده بیست و نهم ایستاد.
تیم ریکرو زنان با ترکیب حوریه حاحی‌حسینی، مبینا فلاح و یسنا پورماهانی با امتیاز 1955 در رده نهم قرار گرفت  و در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم مغولستان رفت. تیم ریکرو زنان ایران با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در نخستین دیدار خود در مرحله حذفی مسابقات کسب سهمیه المپیک با نتیجه 5 بر 3 مقابل مغولستان به پیروزی رسید و به جمع 16 تیم برتر مسابقات راه پیدا کرد.

تیم ریکرو زنان ایران در یک هشتم نهایی مسابقات کسب سهمیه المپیک، مقابل ایتالیا با نتیجه 5 بر یک به پیروزی رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

تیم ایران برای صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات و کسب سهمیه المپیک به مصاف تیم چین رفت. تیم ریکرو زنان ایران در یک چهارم نهایی مسابقات کسب سهمیه المپیک در ترکیه با نتیجه 6 بر 2 مغلوب تیم چین شد و در یک قدمی کسب سهمیه، از صعود به جمع 4 تیم برتر بازماند.

در بخش زنان 4 تیم کسب سهمیه می‌کنند.

فلاح رکورد ریکرو زنان ایران را شکست

مبینا فلاح در مسابقات کسب سهمیه المپیک  در ترکیه با ثبت امتیاز 667 رکورد ریکرو زنان ایران را شکست.
با پایان مسابقات مقدماتی کسب سهمیه المپیک در آنتالیای ترکیه، مبینا فلاح با ثبت امتیاز 667 رکورد ایران را بعد از 7 سال شکست.
پیش از این رکورد ریکرو زنان با امتیاز 661 در اختیار زهرا نعمتی بود که در سال 2017ثبت شده بود و مبینا فلاح توانست این رکورد را 6 امتیاز بهبود ببخشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه