اخبار داغ

بازیهای بریکس| چهارمی زارعی و پنجمی محمودپور در روئینگ

بازیهای بریکس| چهارمی زارعی و پنجمی محمودپور در روئینگ
2 نماینده تیم روئینگ ایران در مسابقات رویینگ بازیهای بریکس بریکس در جایگاه‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مسابقات رویینگ بازیهای بریکس کازان از دیروز( پنجشنبه) آغاز شد و در ادامه این رقابت‌ها امیرحسین محمودپور نماینده ایران در فینالA سبک وزن تک نفره به مصاف دو حریف از روسیه، دو حریف از بلاروس و یک حریف از آذربایجان رفت و در رقابتی نفس گیر با قهرمانان المپیک و جهان با رکورد ۷:۴۷ دقیقه در رده پنجم قرار گرفت.

رده های اول تا سوم مسابقات روئینگ بریکس کازان از آن قهرمانان جهان و اروپا و المپین های روسیه و بلاروس شد. ورزشکار بلاروس با رکورد ۷:۲۵ مقام اول این مسابقات را از ان خود کرد.

همچنین کیمیا زارعی دومین نماینده ایران در فینال سبک وزن تک نفره به روی آب رفت و به رقابتی تنگاتنگ و نفسگیر با دو حریف از روسیه، بلاروس، امارات و قزاقستان پرداخت و با رکورد۸:۳۰ دقیقه در رده چهارم ایستاد. پاروزن بلاروسی با رکورد۸:۴ دقیقه مدال طلای این مسابقات را به دست آورد.

در این رقابت ها پاروزنان بلاروس و روسیه که المپین، قهرمانان جهان و اروپا بودند توانستند در رده های اول تا سوم قرار بگیرند.

تیم روئینگ با هدایت فرزین رضایی و سمانه کرمی و ترکیب کیمیا زارعی، ساقی ملکی، مهنا حاجی حسینی، آیگین کریمی، امیرحسین محمودپور و امیررضا عبدالی در این مسابقات در مواد تک نفره، دونفره و چهارنفره سنگین‌وزن و سبک‌وزن شرکت کرده است.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه