اخبار داغ

نیکزاد:

انقلاب اسلامی یک امانت است که در اختیار ما قرار گرفته است/ باید به کسی رای دهیم که راه شهید رئیسی را ادامه دهد

انقلاب اسلامی یک امانت است که در اختیار ما قرار گرفته است/ باید به کسی رای دهیم که راه شهید رئیسی را ادامه دهد
رییس ستاد مرکزی انتخابات قالیباف گفت: انقلاب اسلامی یک امانت بزرگ است که در اختیار ما قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نیکزاد رییس ستاد مرکزی انتخابات قالیباف در نخستین نشست فعالان ستادی با قالیباف که امروز ( شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳) در مسجد امام صادق برگزار شد، از اینکه در خانه خدا برای ادامه راه شهدا جمع شده ایم خدا را شاکر و سپاس گذارم، از اینکه منت گذاشتید و در ستاد قالیباف حضور پیدا کردید سپاس گذارم.

وی افزود: امروز در شرایط حساسی قرار داریم بحث بر سر ادامه مسیر انقلاب اسلامی و سرنوشت یک ملت است.

نیکزاد با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی یک امانت بزرگ است که در اختیار ما قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: این امانت، امانت کوچکی نیست، میراثی است که در اختیار ما است، باید بدانیم که این انقلاب ثمره امانت ۲۲۰ هزار شهید، ۶۳۰ هزار جانباز و بالغ بر ۴۳ هزار آزاده قهرمان است و امانت کوچکی نیست.

رئیس ستاد مرکزی انتخابات قالیباف با تاکید بر اینکه ما باید جمهوریت و مردم سالاری دینی را حرمت بداریم و از آن پاسداری کنیم، گفت: باید جهت ادامه حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی و استمرار خدمت، صداقت، اخلاص، شجاعت، ولایت مداری، خداباوری و خدا محوری و ادامه راه شهیدان راه پرواز اردیبهشت ۱۴۰۳ برای حل مشکل مسکن، اشتغال و ازدواج و گشایش در سیاست خارجی کسی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم که سابقه روشن در جنگ، جبهه‌ها، فداکاری و حوزه‌های مختلف دارد.
وی ادامه داد: اعتقاد ما بر این است که باید مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت باشد و انتخابات با صلابت برگزار شود.

نیکزاد در پایان گفت: در اردوگاه انقلاب کسی باید بیاید که در کارنامه‌اش تحصیلات، سوابق و کارنامه‌ای از جنگ تا سازندگی و قانون گذاری داشته باشند. بنابراین جهت ادامه خط اردوگاه جبهه انقلاب اسلامی باید بیاییم و به برادری رای بدهیم که راه شهید رئیسی، انقلاب و اردوگاه انقلاب را ادامه بدهد؛ در دیدگاه ما ضمن احترام به دیگران آن فرد کسی نیست جز محمد باقر قالیباف.

بیشتر بخوانید:

اخلاق را تحت هر شرایطی حفظ کنید/ باید در جبهه انقلاب زمینه وحدت پیش از ۸تیر فراهم شود

نخستین نشست انتخاباتی محمدباقر قالیباف با فعالان ستادهای مردمی

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه