اخبار داغ

پورمحمدی با حضور در اتاق بازرگانی ایران:

مردم باید در سطوح کلان اداره کشور حضور داشته باشند

مردم باید در سطوح کلان اداره کشور حضور داشته باشند
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم باید در سطوح کلان و در حوزه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و دیگر بخش‌ها باید حضور داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام "مصطفی پورمحمدی" امروز (یکشنبه) در نشستی با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، تعاون و اصناف ایران اظهار داشت: امروز آمده‌ایم که شنونده باشیم و با شما گفتگوهای بیشتری داشته باشیم.
وی‌ با بیان این که برای حل مشکلات و پیشرفت عمومی کشور، نظرات همه را می‌خواهیم، بیان کرد: نمی‌خواهم ادعا کنم و وعده بدهم، امروز جامعه ادعاها و وعده‌ها را قبول ندارد.
پورمحمدی گفت: می‌توانم پیشینه‌ام را مبنای همکاری‌های آینده قرار دهم، اگر دولت بخواهد موفق باشد باید به دنبال مردم و بخش خصوصی حرکت کند.

این نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: اساس برنامه‌های ما باید بر اساس ثبات باشد تا پیش بینی پذیر، قابل محاسبه و اندازه‌گیری باشیم؛ به این منظور باید سناریوهای قابل درک و عمل طراحی شود، ثبات یک اصل عمده در اقتصاد است و سعی می‌کنم به این اصل توجه جدی داشته باشم.

حجت الاسلام پورمحمدی بر لزوم اعتمادسازی تاکید کرد و اظهار داشت: در غیر این صورت همه نقشه‌های ما بی ثمر خواهد ماند.

این نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: اعتماد معجزه می‌کند و امروز ما به معجزه نیاز داریم، معجزه‌ای که با مردم باید شکل بگیرد و به این منظور باید صادقانه با مردم صحبت کنیم.

وی گفت: ادعا نمی‌کنیم برنامه‌هایمان کامل است حتی در آمریکا و انگلستان بحث‌ها و دعواهای اقتصادی وجود دارد، ما کمبود نظریه و کارشناس نداریم اما باید به یک نظر مشترک جمعی و اجماعی (توافق ضمنی قابل قبول از نظر کارشناسی) برسیم.
وی اظهار داشت: ما همه قبول داریم که بانک‌ها نباید بنگاهداری کنند و حتی می‌دانم که بانک‌هایی داریم که بنگاه‌های موفقی دارند، اما نمی‌شود سرمایه و منافع مردمی را به سمت بنگاه‌داری خاص هدایت کرد چون در این صورت اقتصاد رشد نمی‌کند

پورمحمدی تاکید کرد: معجزه اعتماد می‌تواند کشور را به پیش ببرد و هیچ راه دیگری به جز این نداریم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه