اخبار داغ

ایران 3 - فیلیپین صفر؛

والیبال نوجوانان دختر قهرمانی آسیا| استارت دختران ایران با برد/ پیروزی شیرین برابر فیلیپین

والیبال نوجوانان دختر قهرمانی آسیا| استارت دختران ایران با برد/ پیروزی شیرین برابر فیلیپین
تیم والیبال نوجوانان دختر ایران مسابقات قهرمانی آسیا را با شکست فیلیپین آغاز کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، پانزدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان دختر قهرمانی آسیا از امروز سه‌شنبه ۲۷ خرداد با حضور 13 تیم در ناخون پاتوم کشور تایلند آغاز شد.

تیم والیبال نوجوانان دختر ایران در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها به مصاف فیلیپین رفت و 3 بر صفر به پیروزی رسید تا اولین گام را محکم بردارد و تقریبا حضورش در جمع هشت تیم برتر نهایی شود.

شاگردان فاطمه شعبان خمسه که مدال طلای مسابقات آسیای مرکزی را در گنجینه افتخارات خود دارند، در دیدار مقابل فیلیپین با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 19 و 25 بر 20 به پیروزی رسیدند تا سه امتیاز کامل این مسابقه را به دست آورند.

تیم والیبال نوجوانان دختر ایران این دیدار را با ترکیب معصومه قدمی، مبینا کریمی، یسنا آهنکوب‌رو، یلدا جعفری، هستی واحدی، لعیا پوررضا، مریم قاضی زاد( لیبرو) شروع کرد و با شکست فیلیپین در صدر جدول گروه دوم قرار گرفت.

جو میکیونگ از کره‌جنوبی و فرخوس علی اف از ازبکستان داوران این مسابقه بودند که به دلیل طولانی شدن بازی قبلی با 30 دقیقه تاخیر و از ساعت 13:30 شروع شد.

تیم والیبال نوجوانان دختر ایران فردا (دوشنبه 28 خرداد) در آخرین دیدار مرحله گروهی خود مقابل ژاپن صف‌آرایی خواهد کرد که این مسابقه از ساعت 13 به وقت تهران آغاز می‌شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه