اخبار داغ

بازیهای بریکس| کسب مدال برنز در روئینگ چهارنفره زنان

بازیهای بریکس| کسب مدال برنز در روئینگ چهارنفره زنان
تیم روئینگ سنگین وزن چهارنفره زنان ایران موفق به کسب مدال برنز بازیهای بریکس شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در ادامه رقابت های بریکس کازان، امروزیکشنبه ۲۷ خرداد ماه تیم روئینگ چهارنفره ایران با ترکیب کیمیا زارعی، ساقی ملکی، مهنا حاجی حسینی و آیگین کریمی در فینال A سنگین وزن چهارنفره به روی آب رفت و در رقابتی نزدیک و نفس گیر با حریفانی از روسیه، بلاروس و قزاقستان با رکورد ۷:۱۰.۳۶۲ در رده سوم قرار گرفت و به مدال ارزشمند برنز دست یافت و بالاتر از رقیبان آسیایی خود قرار گرفت.

در سنگین وزن چهار نفره روئینگ روسیه و بلاروس قهرمانان جهان و اروپا را در ترکیب خود داشتند. روسیه با رکورد ۶:۴۵.۶۹۲ دقیقه و بلاروس با رکورد ۶:۵۱.۰۶۹ طلا و تقره این مسابقات را کسب کردند.

تیم روئینگ با هدایت فرزین رضایی و سمانه کرمی با ترکیب کیمیا زارعی، ساقی ملکی، مهنا حاجی حسینی، آیگین کریمی، امیرحسین محمودپور و امیررضا عبدالی در مواد تک نفره، دونفره و چهارنفره سنگین‌وزن و سبک‌وزن مسابقات روئینگ بریکس کازان شرکت کرده است.

مسابقات روئینگ بریکس کازان از ۲۴ تا ۲۷ خرداد با حضور ۱۰ کشور روسیه، بلاروس، صربستان، ازبکستان، قزاقستان، ارمنستان، امارات، هند و آذربایجان در شهر کازان روسیه در حال برگزاری است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه