اخبار داغ

دو خبر از فدراسیون هندبال؛

قضاوت داوران ایران در جهانی هندبال ساحلی و جوانان دختر جهان

قضاوت داوران ایران در جهانی هندبال ساحلی و جوانان دختر جهان
سلیمان پایدار و جواد کیانی در رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی سوت خواهند زد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، رقابت‌های هندبال ساحلی مردان از تاریخ 29 خرداد لغایت سوم تیرماه در کشور چین برگزار خواهد شد و کوبل داوری بین المللی ساحلی ایران یعنی سلیمان پایدار - جواد کیانی به عنوان نماینده هندبال کشورمان در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد. 

این اولین بار در تاریخ داوری هندبال ساحلی کشورمان است که نمایندگان ایران در رقابت‌های جهانی سوت می‌زنند.

حضور دو کوبل داوری و ناظر فنی ایران در رقابت‌هاي قهرمانی هندبال جوانان دختر جهان - مقدونیه ۲۰۲۴

فدراسیون جهانی هندبال (IHF) در نامه‌ای رسمی  به فدراسیون هندبال اعلام کرد کوبل داوری  بین‌المللی احمد و امیر قیصریان در بیست و چهارمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان سوت می‌زنند.
 
همچنین طی اعلام فدراسیون جهانی، کوبل داوری قاره‌ای مرضیه قفلی – مژگان حسن‌زاده قبل از آغاز این رقابت‌ها در مقدونیه  حضور خواهند داشت و در صورت قبولی در آزمون‌های داوری، از درجه قاره‌ای به نشان داوری جهانی ارتقاء یافته  و می‌توانند  دیدارهای قهرمانی جهان را برای اولین بار در تاریخ داوران بانوان ایرانی قضاوت کنند.
 
همچنین میترا نوری که سال گذشته نیز در رقابت‌هاي قهرمانی نوجوانان پسر در کرواسی حضور داشت امسال نیز  در این مسابقات به‌عنوان نماینده ایران و ناظر فنی  مسابقات جهانی  مقدونیه حضور خواهد داشت.
 
بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان از 30 خرداد تا 10 تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می‌شود.
 
32 تیم در این دوره حضور دارند که در 8 گروه 4 تیمی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه