اخبار داغ

ترقی در گفتگو با دانا:

برخی نامزدها در مناظره راهکارهای ناموفق دولت های قبل را ارائه کردند

برخی نامزدها در مناظره راهکارهای ناموفق دولت های قبل را ارائه کردند
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: برخی نامزدها در مناظره نخست راهکار های ناموفق دولت های قبل را ارائه کردند و برای حل مشکلات کشور چشم امید به ظرفیت های خارجی دارند.

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به برگزاری نخستین مناظره انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: مناظره اول با محور اقتصاد و برنامه هفتم توسعه و نیز مردمی سازی اقتصاد برگزار شد که میزان اشراف نامزدها بر برنامه هفتم مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مشاوران اقتصادی نامزدها باید پاسخ سوالات مهم را در اختیار نامزدها قرا می دادند تصریح کرد: به نظر می رسید به جز آقای قالیباف که بر برنامه هفتم توسعه تسلط داشت، بقیه نامزدها بیشتر به طرح مباحث کلی اکتفا کردند و چندان ورودی به جزئیات نداشتند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه در برآیند کلی، نامزدها در جریان مناظره به طور کلی اخلاق را رعایت کردند ادامه داد: البته آنچه در مناظره نخست شاهد بودیم این بود که با توجه به شرایط کنونی کشور برخی نامزدها در تحلیل وضعیت کنونی کشور، انصاف را رعایت نکردند که موجب دفاع آقای قاضی زاده هاشمی و زاکانی شد.

ترقی با اشاره به اینکه بعضی راهکارها تکرار راهکارهای دولت های ناموفق قبل بود تصریح کرد: آقای زاکانی به درستی پاسخ داد که اگر اعتقاد کسی این است که با ظرفیت های کنونی نمی توان به رشد 8 درصد رسید چرا اساسا نامزد شده است؟!

وی گفت: به نظر می رسد مشاوران برخی نامزدها همچنان راهکار های وابسته به ظرفیت های خارجی را برای حل مشکلات کشور پیشنهاد می دهند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی همچنین با اشاره به اینکه آقای پورمحمدی با ارائه آمارهای روشن توانست نگاه افکار عمومی را به روحانیت تغییر دهد تاکید کرد: تسلط آقای پورمحمدی بر مباحث و آمار نشان داد روحانیت بر مسائل مهم کشور اشراف کامل دارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه