اخبار داغ

فیاضی در گفتگو با دانا:

نامزدها در مناظره ها از جایگاه حاکمران راهکار ارائه دهند

نامزدها در مناظره ها از جایگاه حاکمران راهکار ارائه دهند
نماینده مردم محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور علاوه بر کارشناس حکمران است نامزدها در مناظره های بعدی از جایگاه حاکمرانی راهکار ارائه کنند.

عبدالوحید فیاضی، نماینده مردم محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه نامزدهای ریاست جمهوری باید مواضع و راهکارهای فراتر از منظر یک کارشناس صرف را ارائه دهند گفت: یک رئیس جمهور علاوه بر اینکه باید در تمام حوزه ها کارشناس باشد باید از حوزه حاکمیتی به ارائه راهکار بپردازد.

وی با بیان اینکه در حوزه بیان دیدگاه های حاکمیتی انتظار افکار عمومی از نامزدها فراتر از آن بود که در مناظره اول به چشم خورد تصریح کرد: نامزدهای ریاست جمهوری در مناظره های بعدی از جایگاه حاکمیتی به ارائه راهکار برای برون رفت از مشکلات کشور بپردازند زیرا رئیس جمهور یک حکمران است.

فیاضی با بیان اینکه مناظره نخست با موضوع برنامه هفتم و مسائل اقتصادی برگزار شد تاکید کرد: به طور کلی شاهد راهکار های تازه برای اجرای برنامه پنج ساله توسعه از سوی نامزدها نبودیم و عمده مباحث تکرار سیاست های قبلی بود.

این نماینده مجلس همچنین با تاکید بر لزوم حفظ اخلاق در مناظره ها و توجه به توصیه رهبری در پرهیز از لجن پراکنی علیه نامزدها خاطرنشان کرد: به طور نسبی اخلاق در مناظره نخست رعایت شد و انتظار مردم این است که تا پایان رقابت ها به همین منوال حرکت کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه