اخبار داغ

پس از پیروزی مقابل هلند؛

اکبری: هرگز برای باخت به زمین نمی‌رویم/ خانزاده: از بحران خارج شدیم

اکبری: هرگز برای باخت به زمین نمی‌رویم/ خانزاده: از بحران خارج شدیم
سرمربی و بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان پس از پیروزی مقابل هلند، صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم ملی ایران امروز (پنجشنبه ۳۱ خرداد) دومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها مقابل هلند را با نتیجه 3 بر 2 به پایان رساند و به دومین پیروزی خود دست یافت.

در پایان این بازی سرمربی و بازیکنان ایران صحبت کردند. 

اکبری: هیچ‌وقت برای باخت به زمین نمی‌رویم

پیمان اکبری سرمربی تیم ملی والیبال پس از این دیدار با بیان اینکه به مردم عزیزمان سلام و تبریک عرض می‌کنم و به بازیکنان خوبمان خسته نباشید می‌گویم که بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند و در نهایت برنده بازی شدند، تاکید کرد: با توجه به اینکه روز گذشته پنج ست بازی سنگین با تیم آمریکا داشتیم، بازیکنانمان امروز هم با روحیه خیلی خوب مقابل هلند صف آرایی کردند. طبیعی بود گاهی فراز و‌نشیب داشته باشیم. زمانی که پایین افتادیم سعی کردیم روحیه بازیکنانمان را حفظ کنیم و مواقع فشار تمرکزشان را از دست ندهند. امروز در مجموع عملکردشان خیلی خوب بود. کارهایی که انتظار داشتیم و برنامه‌ریزی‌ کرده بودیم را انجام دادند.

وی ادامه داد: از نظر فنی در حمله و دفاع روی تور نسبت به تیم هلند عملکرد خوبی داشتیم. همه می‌دانیم بازیکنی مثل نیمیر عبدالعزیز یکی از بهترین‌های دنیاست که امروز سعی کردیم برنامه‌ای خوب برایش پیاده کنیم و تا جایی که امکان دارد کنترلش کنیم. گاهی موفق بودیم و‌ گاهی نه اما از قبل انتظار داشتم بیشترین امتیاز را از حمله بگیریم و تمرکز خوبی روی سرویس داشتیم. سرویس را جاهایی که نیاز داشتیم زدیم و در نهایت برنده بازی شدیم.

اکبری به فشردگی مسابقات اشاره و بیان کرد: کمتر از ۲۴ ساعت برای این بازی زمان داشتیم و‌ کمتر از ۱۸ ساعت تا بازی بعدی زمان داریم. سعی می‌کنیم بچه‌ها را ریکاوری و آماده کنیم. امیدوارم فردا مقابل فرانسه هم عملکرد خوبی داشته باشیم. قطعا تمام تلاشمان را می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که امیدوار به برد فرانسه است، بیان کرد: هیچوقت بدون امید و برای باختن وارد زمین نمی‌شویم و تمام تلاشمان را می‌کنیم برنده شویم.

اکبری در مورد واکنش‌های خود کنار زمین که با هیجان کنار خط با بازیکنان صحبت می‌کرد، گفت: طبیعی است بازیکنان خیلی وقت‌ها به من نگاه می کنند. من هم باید با آنها شادی کنم و انرژی خود را با آنها تقسیم کنم. باید تمرکزم را از دست ندهم و‌ در لحظات حساس آنها را به شرایط مسابقه برگردانم.

خانزاده: از بحران خارج شدیم

پوریا حسین‌خان‌زاده دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران پس از این دیدار بیان کرد: رقابت خوبی بود و تقریبا توانستیم از بحرانی که در طی دو هفته اخیر در لیگ ملت‌ها تجربه کردیم، خارج شویم و برابر هلند نیز به برتری رسیدیم.

وی ادامه داد: در گذشته هم این را گفته بودم که مردم به حمایت از والیبال ادامه دهند و روزهای خوب نیز اتفاق خواهد افتاد. خیلی خوشحالم چون مقابل تیم قدرتمند هلند به برتری رسیدیم و می‌خواهیم هفته آخر را خوب به اتمام برسانیم و به چهار پیروزی دست پیدا کنیم و تا این‌جای کار در دو دیدار ابتدایی‌ هفته به برتری رسیدیم.

خانزاده با ابراز رضایت از عملکرد خود برابر هلند گفت: وظیفه من ارائه نمایش خوب است، سرباز کشورمان هستیم و هرکاری که از دستم برآید برای تیم ملی والیبال ایران انجام می‌دهم.

فراهانی: همدل و هم‌قسم شدیم

علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران پس از این دیدار گفت: این پیروزی را به مردم و طرفداران والیبال ایران تبریک می‌گویم. از آن‌ها تشکر می‌کنم که صبور بودند و با نتایج بدی که در دو هفته اخیر داشتیم همچنان از تیم ملی والیبال حمایت کردند اما حالا و در هفته سوم لیگ ملت‌ها توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم.

وی درخصوص شرایط تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان با یک‌دیگر هم‌دل و هم‌قسم شدند و امیدواریم حالا که نتوانستیم به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها و المپیک صعود کنیم حداقل با انگیزه و انرژی و با ثبت خاطره‌ای خوب این تورنمنت را به اتمام برسانیم.

ملی‌پوش والیبال ایران درخصوص شرایط دیدار با هلند گفت: دیدار سختی بود. روز گذشته یک رقابت دشوار در پنج ست با آمریکا داشتیم و همین مسئله باعث شد تا زمان ریکاوری برای دیدار برابر هلند کم باشد. کمتر از  24 ساعت دو دیدار سنگین پنج سته انجام دادیم و دیدار بعدی‌مان با فرانسه نیز در فاصله کمتر از 24 ساعت از این رقابت برگزار خواهد شد که این مسئله فشار زیادی به تیم وارد می‌کند.

فراهانی در پایان گفت: امیدواریم که حمایت و تشویق مردم ادامه‌دار باشد و نتایج خوب تیم ملی والیبال ایران نیز ادامه پیدا کند.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه