اخبار داغ

وزارت آموزش وپرورش اعلام کرد؛

آغاز ارزیابی تکمیلی پذیرفته‌شدگان اولیه دانشگاه فرهنگیان

آغاز ارزیابی تکمیلی پذیرفته‌شدگان اولیه دانشگاه فرهنگیان
وزارت آموزش وپرورش اعلام کرد: آغاز ارزیابی تکمیلی پذیرفته‌شدگان اولیه دانشگاه فرهنگیان از سوم تیرماه آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزارت آموزش وپرورش اعلام کرد: از روز یکشنبه سوم تیر معرفی‌شدگان آزمون استخدامی به مدت ۴ روز مهلت دارند تا با مراجعه به سامانه ثبت‌نام و ارزیابی تکمیلی به آدرس https://psd.cfu.ac.ir، نام کاربری خود را کد ملی و کلمه عبور را در کد پروفایل وارد و نسبت به ثبت، تکمیل و تأیید اطلاعات شناسایی، بارگذاری مدارک درخواستی، بررسی، تأیید و دریافت فرم اعلام آمادگی ارزیابی تکمیلی اقدام کنند.

علاوه بر آن فرم معرفی‌نامه معاینه پزشکی خود را از سامانه دریافت و پس از پرداخت هزینه از طریق درگاه پرداخت، نسبت به تکمیل و بارگذاری سوابق فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی اقدام و درخواست بررسی پرونده خود را ارسال کنند.

با ارسال درخواست بررسی پرونده، چاپ کارت ورود به ارزیابی تکمیلی ممکن خواهد شد و زمان مراجعه داوطلبان به کانون‌های ارزیابی در کارت دریافتی آنان مشخص شده است.

داوطلبان باید ضمن مراجعه به آدرس تعیین شده و کسب اطلاعات لازم برای ادامه این فرایند مقدمات لازم را برای حضور فعال در کانون‌های ارزیابی از روز یکشنبه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۳ بر اساس زمان تعیین شده فراهم و تا شروع فرایند ثبت‌نام یعنی سوم تیر نسبت به آماده کردن مدارک و مستندات مربوط به سوابق آموزشی و فرهنگی خود اقدام کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه