اخبار داغ

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی:

اولین گام در انتخابات، مشارکت حداکثری است

اولین گام در انتخابات، مشارکت حداکثری است
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: مهم‌ترین اصل در انتخابات پیش‌رو که سبب رشد اقتدار ملی می‌شود، مشارکت حداکثری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی مصباح در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» به اهمیت شعار سال و راهکارهای عملیاتی کردن آن اشاره و عنوان کرد: باتوجه‌به نامگذاری شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب و تاکید مکرر ایشان بر رشد تولید، اما شاهد عقب‌ماندگی‌هایی هستیم که برای جبران آن نیاز به جهش داریم و برای باز کردن گره این مشکل باید مردم مشارکت داشته باشند.
 
وی ادامه داد: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری در مقوله جهش تولید حوزه تعاونی‌هاست به‌عنوان بخش گره‌گشا، ایجاد و تاسیس پر تکرار تعاونی‌های تولیدی خود به تنهایی بخش قابل توجهی از جهش تولید را تحقق می‌بخشد.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به یکی دیگر از تاکیدات رهبری در نگاه ویژه به صنایع بالا دستی و پایین دستی بیان کرد: امروز صنایع کوچک در سایه صنایع بزرگ گم شده‌اند، این در صورتی است که تعداد شاغلین در صنایع کوچک به مراتب بیش از شاغلین در صنایع بزرگ هستند و باید به‌طور ویژه به این امر نگاه کرد، مسئولان در روایت پیشرفت صنایع کوچک را ببینند، مدیران صنایع بزرگ نیازهای خود را داخل استان تأمین کنند و کارگاه‌هایی ایجاد کنند تا نیازهای خود را تولید کنند.
 
مجتبی مصباح افزود: یکی دیگر از راهکارهای تحقق اهداف شعار سال بخش مشاغل خانگی است که متأسفانه به‌دلیل عدم آموزش صحیح و نبود بازار عرضه این بخش با مشکلاتی مواجه شده است، مسئولان شهرستان‌ها باید با خودباوری و امیدآفرینی این شاخه را هدفمند رشد دهند، تمامی دستگاه‌ها در بخش مشاغل خانگی با همکاری بسیج در همه محله‌ها و بخش‌ها بازارچه‌های عرضه تولیدات مشاغل خانگی راه‌اندازی کنند تا شاهد شکوفایی این بخش باشیم. 
 
مجتبی مصباح در بحث انتخابات پیش‌رو بیان کرد: مشارکت اولین و مهم‌ترین قضیه در انتخابات است و از تمامی اعضای حاضر در جلسه خواست تا به میزان توان خود در حوزه انتخابات ورود کنند. 
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در پایان ضمن اشاره به دو. مقوله دعوت جامعه کار و تولید استان کرمان به مشارکت همگانی و انتخاب اصلح خاطرنشان کرد: لازم است که در دستگاه‌ها و واحدهای صنعتی مدیران از طریق پایگاه‌های بسیج و رابطین فرهنگی بین کارگران شور انتخاباتی ایجاد کنند، در این زمان مجاهدتی بالاتر از حضور در پای صندوق‌های رأی وجود ندارد، زیرا تک تک آرای مردم یک سرباز در جهت حفاظت از مملکت هستند. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه