اخبار داغ

امام‌جمعه مریوان عنوان کرد:

ضرورت وحدت بین مردم برای انتخاب یک نامزد اصلح

ضرورت وحدت بین مردم برای انتخاب یک نامزد اصلح
امام‌جمعه مریوان، وحدت بین تمام اقشار برای انتخاب یک نامزد اصلح را یک ضرورت عنوان کرد و گفت: رئیس‌جمهور آینده برای خدمت به این نظام و انقلاب باید حضوری فعالانه داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا مصطفی شیرزادی امام‌جمعه شهرستان مریوان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی» اظهار داشت: بر هر انسانی واجب است که وقتی به حدنصاب عقلی می‌رسد برای سرنوشت مملکت خود کوشا باشد؛ لذا لازم است که در انتخابات ۸ تیرماه حضور به هم رسانند.

 وی گفت: حضور مردم قطعاً رأی به انقلاب اسلامی است که موجب دفع فشار دشمنان، خنثی‌کننده توطئه آنها و ضامن تداوم اقتدار و عزت کشورمان است.

 وی ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) همواره فرموده‌اند که اگر جایی حضور داشتید و تعدادتان به سه نفر رسید باید یک نفر مسئول در میان خود انتخاب کنید؛ لذا همه می‌دانید که اجتماع انسان هرچند کوچک باشد احتیاج به قانون لازم اجرا دارد تا نظم بر آن حاکم شود و ادیان الهی همه برای نظم و انضباط زحمت کشیده‌اند، اما هیچ مکتبی به‌اندازه اسلام در این راستا دستور و تأکید نداشته است این نظم و انضباط به قانون و مجریان قانون و قوه مجریه حاصل می‌شود.

 ماموستا شیرزادی یادآور شد: نامزدهای انتخاباتی باید راه شهید رئیسی را که یکی از دغدغه‌هایشان خدمت به ملت ایران بود را ادامه دهند و هدفشان توسعه این نظام و انقلاب باشد و می‌طلبد که همه مردم نیز با حضور حداکثری، بابصیرت، آگاهانه و پرشور را در این عرصه سیاسی و بسیار مهم داشته باشند.

 امام‌جمعه شهرستان مریوان با بیان اینکه شجاعت، مردم‌داری، خدمت و فساد ستیزی از ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید بود، خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخاباتی و طرف‌داران آنها باید با پرهیز از شعارهای غیرمعقول و عدم تخریب همدیگر و ارائه دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود، حق انتخاب اصلح را به جامعه بدهند.

 وی وحدت بین تمام اقشار برای انتخاب یک نامزد اصلح را یک ضرورت عنوان کرد و گفت: رئیس‌جمهور آینده برای خدمت به این نظام و انقلاب باید حضوری فعالانه داشته باشند و هیچگاه از خط نظام و انقلاب خارج نشوند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه