اخبار داغ

امام‌جمعه نهاوند:

حضور در انتخابات ادامه راه شهید رئیسی است

حضور در انتخابات ادامه راه شهید رئیسی است
امام‌جمعه نهاوند بر مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح که ادامه دادن راه شهید جمهور آیت‌الله رئیسی است تأکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «عصر همدان» گفت: مردم ایران اسلامی همواره نشان دادند با حضور خود در انتخابات دشمنان را ناامید و راه شهیدان را ادامه می‌دهند.

وی اظهار داشت: دشمنان با تبلیغات زیاد و با سیاه نمایی و دروغ و شایع سازی سعی در نامیدی مردم‌دارند ولی مردم به یاری خدا در روز جمعه بار دیگر حماسه خلق می‌کنند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و وظیفه ملی هر ایرانی است که دوستدار پیشرفت و سربلندی کشور است ولی دشمنان این سربلندی را نمی‌خواهند که در این زمینه باید هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: تأکیدات مقام معظم رهبری بر دو اصل مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است و عمل به این تأکیدات درواقع ادامه دادن راه شهید جمهور شهید آیت‌الله رئیسی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی گفت: شهیدان ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و همه سعی و تلاش ما باید در راستای عمل به وصایای این عزیزان باشد تا ایرانی قوی و پیشرفته را ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: درراه پیشرفت ایران اسلامی همواره باید مراقب نقشه‌های دشمنان باشیم چون آن‌ها از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به وحدت و انسجام ملی استفاده می‌کنند و در انتخابات روز جمعه نیز باید با مشارکت حداکثری بار دیگر دشمنان را ناامید کنیم.

امام‌جمعه نهاوند افزود: با مشارکت حداکثری راه شهیدان گران‌قدری چون شهیدان رجایی و رئیسی تداوم پیدا می‌کند و این وظیفه ما است که با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح این راه را ادامه دهیم.

وی عنوان کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی روز جمعه بار دیگر پایبندی خود به ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا را با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی نشان می‌دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی گفت: شرکت در انتخابات حمایت از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و تجدیدعهد و میثاق با امامین انقلاب است و انشا الله ملت ایران اسلامی در روز جمعه حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه