اخبار داغ

طی چند ماه آینده؛

بخش عمده ای از استان تهران تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرد

بخش عمده ای از استان تهران تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرد
استاندار تهران با گفت: بخش عمده ای از استان تهران طی چند ماه آینده تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، علیرضا فخاری صبح دوشنبه در حاشیه برگزاری آئین افتتاح پروژه بزرگ فیبرنوری منازل و کسب و کارهای استان تهران شامل؛ شهرستان‌های فردوسیه، شاهد شهر، گلستان و چهاردانگه که با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، میر محمد غراوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، کیهان مدیر کل حوزه استاندار، فاتحی نژاد فرماندار و حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه شهریار و جمعی از مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی در محل سالن اجتماعات شهر فردوسیه این شهرستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همت بلند والای متخصصان و عزیزان در حوزه ارتباطات برای انجام این کار مهم قابل تقدیر است.

استاندار تهران با بیان اینکه فیبر نوری تسهیل ارتباطات با اطمینان را رقم می‌زند، گفت: استان تهران به لحاظ کسب و کار و موقعیت‌های فرهنگی دارای ویژگی‌های خاص است و این توسعه و امکان، نقطه عطفی در حوزه ارتباطات استان محسوب می‌شود.

فخاری با بیان اینکه در سال جدید پروژه‌های فیبر نوری در استان تهران آغاز و امروز شاهد افتتاح و بهره برداری در غرب استان هستیم افزود: این اقدام در سال گذشته در شهرستان پردیس شروع شده بود.

استاندار تهران از قرار گرفتن بخش عمده ای از استان تهران در حوزه فیبر نوری طی چند ماه آینده خبر داد و اظهار کرد: این خدمت در نوع خود بی نظیر است و باید به مردم اعلام کنیم در صورتی که این کار در حد بارگذاری اولیه نیز باشد تا مشتری‌های خود را نداشته باشد نمی‌تواند رونق لازم را برای پوشش داشته باشد، لذا ترغیب مردم برای استقبال از این خدمت بسیار با اهمیت است.

وی گفت: جای دارد که از مسؤولان حوزه ارتباطات در خصوص سرعت و هماهنگی برای بهره برداری و افتتاح این پروژه تقدیر و تشکر لازم را داشته باشیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه