اخبار داغ

جامعه ورزش کنار مردم؛

دعوت جامعه ورزش برای حضور مردم پای صندوق های رای؛ برای تعیین سرنوشت کشور همه رای می دهیم

دعوت جامعه ورزش برای حضور مردم پای صندوق های رای؛ برای تعیین سرنوشت کشور همه رای می دهیم
جامعه ورزش از آحاد مردم برای حضور در پای صندوق های رای دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه 8 تیر در سراسر کشور برگزار می شود. بسان همیشه جامعه ورزش نیز در این انتخابات حضوری پرشور دارد و همپای مردم در تعیین سرنوشت کشور شرکت موثر و فعال خواهد داشت. در آستانه برگزاری این انتخابات جامعه ورزش متشکل از ملی پوشان رشته های مختلف، مربیان، مدیران و... از همه مردم کشور دعوت کردند تا روز جمعه با حضور در پای صندوق های رای در تعیین سرنوشت کشور سهیم باشند.

انصاری: اولویت اصلی همه مردم، مساله معیشتی است

محمد انصاری بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: زمان انتخابات خیلی وعده ها داده می شود و برنامه های خیلی خوب و ایده آل گفته می شود. نه فقط خواسته بنده، اولویت اصلی همه مردم عزیزمان، مساله معیشتی است که اگر این مشکل به مرور زمان حل شود، سراغ مسائل دیگر خواهیم رفت. باید کسی رئیس جمهور شود که درگیر جناح‌ و جناح‌بندی و تسویه حساب‌های سیاسی نباشد و به فکر مردم باشد و سالم باشد. امیدوارم مردم بهترین گزینه را انتخاب کنند.

وی افزود: امیدوارم هرکدام از کاندیدا که صلاحیت دارند و به نفع مردم است بتواند روی کار بیاید. به شخصه امیدوارم زیرساخت هایی که برای فوتبال لازم است مخصوصا فوتبال پایه، اتفاق بیفتد.

بادامکی: رئیس جمهور باید مشکلات مردم را حل کند

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: درد مردم مشخص است و باید بیایند مشکلات مردم را حل کنند. اگر این اتفاق رخ دهد و مشکلات‌شان کمتر شود، کار بزرگی صورت گرفته است. مردم همیشه نشان دادند که در موقعیت‌های حساس پای کشورشان هستند و امیدوارم که این اتفاق در این انتخابات رخ دهد.

نکیسا: با حضور پرشور پای صندوق‌های رأی آینده‌ای روشن برای کشور رقم بزنیم

نیما نکیسا دروازه بان اسبق تیم ملی و مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: به نمایندگی از خانواده بزرگ و پرافتخار ورزش ذوب‌آهن از تک تک هم‌میهنان عزیزم دعوت می‌کنم تا با حضور پرشورشان در پای صندوق‌های رأی آینده‌ای روشن و سرشار از امید را برای میهن‌مان رقم بزنند.

شکوری: رئیس جمهور باید این تفکر که ورزش هزینه است را کنار بگذارد

ابراهیم شکوری مدافع اسبق پرسپولیس و رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت:  کسی که از بین ۶ کاندیدا انتخاب می شود، باید در نظر داشته باشد که مردم مشکلات اقتصادی و اجتماعی بسیار زیادی دارند و باید به شعارهایی که که در زمان انتخابات می دهند عمل کنند. الان مانند گذشته نیست حرفی که زدند را فراموش کنند. در حال حاضر فضای مجازی و رسانه هست و اگر حرفی زده می شود به عنوان کاندیدای انتخابات، مردم از فردای روزی که رئیس جمهور انتخاب شود، آنها را مطالبه می کنند.

وی با اشاره به نقش مهم ورزش افزود: جایگاه ورزش باید خیلی بالاتر از حال حاضر باشد. همانطور که در چهار سال اخیر مشخص است، تنها پدیده ای که باعث خوشحالی مردم کشور شده، ورزش است. باید این تفکر که ورزش هزینه است را کنار بگذارد چراکه ورزش سرمایه گذاری است. باید از افراد ورزشی بیشتر استفاده شود. مردم نیاز دارند که هم در ورزش قهرمانی و هم در ورزش همگانی بودجه بیشتری صرف شود.

عزیزیان: رئیس جمهور آینده همه ورزش‌ها را حمایت کند

سعید دروازه بان اسبق پرسپولیس و استقلال گفت: رئیس جمهور آینده ما باید به درد مردم برسد. باید بین مردم باشد و ببیند که دردهای مردم چیست. مانند آقای رئیسی که به همه جا سر زد و دید که مردم چه مشکلاتی دارند.

وی با اشاره به جایگاه مهم ورزش افزود: او باید نگاه ویژه ای به ورزش داشته باشد چراکه ورزش پرچم ایران را به اهتزاز در می آورد و باعث غرور آفرینی می شود. یکسری ورزش ها در آن پول زیادی وجود دارد مانند فوتبال، اما رئیس جمهور آینده باید به ورزش های دیگر نیز توجه و کمک کند تا ورزشکاران ما به دلایل مالی مهاجرت نکنند.

عزیزیان تاکید کرد: از رئیس جمهور آینده مان می خواهیم شغلی برای ورزشکاران ما مهیا کند و بداند که این قهرمانی زود به پایان می رسد و بعد از قهرمانی ورزشکاران فراموش می شوند مانند من که هنگامی که در پرسپولیس بودم، بعد از شکستگی پا فراموش شدم.

تقوی: مدیریت صحیح به اهتزاز پرچم ایران در تمام دنیا کمک می‌کند

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ضمن دعوت از مردم برای حضور در انتخابات سرنوشت ساز اظهار کرد: روزهای پر هیاهو و پرتلاطمی برای کشور عزیزمان ایران اسلامی است و جمعه مردم پای صندوق‌های رای می‌روند تا رئیس جمهور منتخب خود را برای چهار سال آینده انتخاب کنند. نظر شخصی من این است که اگر پای صندوق‌های رای نرویم، مثل همین حالا باید بنشینیم و گلایه کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در تصمیم گیری برای خود موثر هستیم. این که بنشینیم و اجازه دهیم که دیگران از نبودن ما سوءاستفاده کنند و اجازه دهیم که برای ما و این کشور تصمیم بگیرند کار درستی نیست. گلایه کردن مشکلی را حل نمی کند. همه دست به گریبان مشکلات کشور هستیم و این تصمیم ماست که کمک می‌کند مشکلات حل شود یا ادامه یابد.

رئیس فدراسیون والیبال ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید گفت: دوران کوتاه ریاست جمهوری ایشان دوران ارزشمندی برای ورزش کشور بود و همه ورزشی‌ها اذعان دارند که نگاه رییس جمهور محترم و دولت آقای رئیسی توسعه ورزش بود. دوره‌ وزارت دکتر هاشمی در حوزه ورزش جزء محدود دوره‌هایی بود که تخصیص بودجه به صورت صددرصدی اتفاق افتاد. در برهه کوتاه چند ماهه دو بار پیاپی به بازیکنان پاداش پرداخت کردیم و این موضوع نشان داد که می خواهیم به تعهدات عمل کنیم. امیدوارم هر دولتی که با رای مردم بر مسند حکومت می‌نشیند توجه ویژه‌ای به عرصه فرهنگ، ورزش و جوانان داشته باشد. با توجه به ظرفیت های کشور مدیریت صحیح در این عرصه کمک می‌کند که پرچم پرافتخار کشورمان را در تمام دنیا به احتزاز درآوریم.

هروی: رای می‌دهیم تا فردی انتخاب شود که مردم را از خودش بداند

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته در خصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه، گفت: حضور در انتخابات یک وظیفه است و ما نیز حتما در آن شرکت می‌کنیم تا به فرد اصلح، راهی دهیم، فردی که به ملت خدمت کند. شهید جمهور به ما یاد داد، کنار مردم بودن می‌تواند مشکلات را برطرف کند. به همین خاطر رای می‌دهیم تا فردی انتخاب شود که مردم را از خودش بداند.

سرمربی تیم ملی کاراته، ادامه داد: مردم ایران همیشه کنار هم هستند و ثابت کرده‌اند در تصمیم‌گیری‌های اصلی کشور، در یک صف قرار می‌گیرند.

پاکدل: حضور جامعه ورزش در انتخابات، تاثیرگذاری بسیاری خواهد داشت

علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه، هشتم تیرماه، اظهار داشت: هشتم تیرماه روز سرنوشت‌سازی برای ملت ایران است.

وی افزود: پس از شهادت آیت‌الله رئیسی و تیم همراهش که خدمات مهم و اثرگذاری بویژه در حوزه ورزش انجام دادند، انتظار هست جامعه فهیم ورزش بخصوص خانواده هندبال روز جمعه حضور پرشوری در پای صندوق‌های رای داشته باشند تا بتوانیم در انتخاب رییس جمهور اصلح مشارکت داشته باشیم.

پاکدل تصریح کرد: به هر شکل امروزه ورزش یکی از حوزه‌های مهم و تاثیرگذار کشور است و حضور جامعه ورزش و بخصوص خانواده هندبال در انتخاب رییس جمهور می‌تواند مطالبه‌گری این جامعه را از رییس‌جمهور آینده بسیار بیشتر کند.

رییس فدراسیون هندبال در پایان گفت: امیدوارم حضور پرشوری پای صندوق‌های رای داشته باشیم و در سرنوشت کشورمان سهیم باشیم.

چگینی: هشتم تیرماه روز تجلی همدلی، همزبانی با خلق حماسه ای دیگر است

افشین هادی چگینی رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی با انتشار پیامی مردم و قشر عظیم جامعه ورزش های رزمی را برای شرکت پرشور در انتخابات دعوت کرد. متن پیام رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی بدین شرح است:

با شهادت سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در را خدمت به مردم، بار دیگر هشتم تیرماه همراه ملت شریف ایران در روز تجلی همدلی، همزبانی با شرکت گسترده و خلق حماسه ای دیگر است.  همانند ادوار گذشته با حضور حداکثری تاکیدی بر پشتوانه انقلاب باشیم. قشر ورزشی به خصوص ورزش های رزمی در این برهه حساس و سرنوشت ساز، در کنار سایر اقشار در جهت اعتلای مردم سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت را تبیین نمایند. امید است منتخب مردم بعنوان رئیس جمهور در ادامه راه خدمت  به مقوله ورزش، توجه ویژه ای داشته و همراه و همکار خدمتگزاران ورزش باشد.

محمدیان: تعیین سرنوشت کشور به دست مردم، پیام انتخابات است

فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال درباره مشارکت در انتخابات اظهار داشت: در درجه اول از همه مردم ایران که حق رای دارند، دعوت کنم که در این مشارکت سیاسی شرکت کنند.

وی تصریح کرد: هر چی مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد به دنیا اعلام می‌کنیم که خودمون می‌خواهیم سرنوشت کشور را به دست بگیریم. بنابر این توقع داریم که جامعه ورزش ایران با توجه به بازخوردها در این مشارکت بزرگ شرکت کنند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال در پاسخ به پرسشی درباره توقع از رئیس جمهوری آینده، گفت: امیدورام رئیس جمهوری آینده ایران حق ورزش کشور را به عنوان یکی از پدیده‌های مهم اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در برنامه توسعه هفتم کشور ادا کند.

صدیقی: انتخابات نقش تعیین کننده‌ای در ترسیم آینده دارد

علی صدیقی دبیر کل فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی در پیامی جامعه ورزش را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد. متن پیام علی صدیقی بدین شرح است: رئیس جمهور مردمی کشورمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، انتخابات سرنوشت ساز چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در هشتم تیرماه برگزار می‌شود، نقش تعیین کننده‌ای در ترسیم آینده انقلاب اسلامی دارد و هرگونه سهل انگاری و کوتاهی نسبت به آن، جبران ناپذیر خواهد بود. همه باید بدانند انتخابات پرشور از ارکان حکمرانی درست و مایه پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان است. حضور جامعه ورزش به خصوص ورزش های رزمی درکنار آحاد مردم در پای صندوق های رأی، نشــانه حضور ملت شریف ایران در عرصه های مهم اداره کشور است و حضور حداکثری در صحنه انتخابات، باعث افزایش قدرت ملّی اســت که این پشتوانه امنیت ملی کشور عزیزمان ایران، تداوم ملی و انسجام ملی است.

خبیری: رئیس جمهور آینده به ورزش به عنوان حیاط خلوت نگاه نکند

حسین خبیری عضو اسبق هیات مدیره پرسپولیس و مدیر مجموعه ورزشی شیرودی گفت: باید کسی انتخاب شود که یک آدم دلسوز و متعصب به مملکت و مردم باشد. الان مردم شرایط سختی را به خصوص در حوزه اقتصادی تجربه می‌کنند و باید کسی بیاید که دلسوز مردم باشد و امتحانش را پس داده باشد.

وی افزود: فوتبال یک اتفاق و یک سرگرمی خیلی خوب است و می‌تواند خیلی معضلات اجتماعی را برطرف کند. هر چه در فوتبال و ورزش سرمایه‌گذاری شود، چند برابر بیشتر بازخورد مثبت دارد و امیدوارم کسی که رئیس جمهور می‌شود، به ورزش به عنوان حیاط خلوت نگاه نکند و یک مقوله مهم اجتماعی و فرهنگی ببیند و برای قهرمانانی که افتخارآفرینی می‌کنند، سرمایه‌گذاری کند.

میراسماعیلی: نتانیاهو؛ به كوری چشمت همه می آييم

آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو در حساب شخصی‌اش در توئیتر با مخاطب قرار دادن حساب توئیتری بنیامین نتانیاهو، نوشت: «مردک به كوری چشمت همه می آييم، اگر دلت براي وعده صادق تنگ شده خبرمون كن.»

منظمی: مردم با حضور در انتخابات دشمنان را ناامید کنند

امیرحسین منظمی دبیرکل فدراسیون والیبال درباره مشارکت در انتخابات گفت: بحث انتخابات و مشارکت در آن یک تکلیف شرعی و ملی برای هر فرد در جامعه ایران است و من هم مکلفم هستم که در این انتخابات شرکت کنم.

وی با بیان این‌که در انتخابات پیش رو دو موضوع اهمیت دارد، افزود: نخست انتخاب فرد اصلح است و با شناختی که از نامزدها داریم، رصد کردن مناظره‌ها و بررسی سوابق آن‌ها به این شناخت می رسیم. موضوع دوم هم که اهمیت زیادی دارد، بحث تعیین نفرات کابینه بعد از انتخابات ریاست جمهوری است. امیدوارم نفرات انتخابی درد مردم را درک کنند و با برنامه ریزی باعث تداوم حرکت رو به رشد جامعه ایران در همه آیتم‌ها از جمله اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و … شوند.

دبیرکل فدراسیون والیبال درباره ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایرانی ها مکلف و متعهد هستند در انتخابات شرکت کنند زیرا حضور در انتخابات در مباحث مهم سیاسی، دپیلماسی و ارتباطات با سایر کشورها اهمیت زیادی دارد.

وی تاکید کرد: مشارکت در انتخابات ثابت می کند که مردم ایران کشور خود را دوست دارند و حتی دشمنان با مشاهده حضور مردم در انتخابات حساب کار دستشان می آید که نمی توانند به راحتی برای این مردم و نظام نقشه بکشند و در مسایل داخلی ایران دخالت کنند.

رضایی: برای آبادانی بیشتر ایران عزیزمان در انتخابات حاضر خواهیم شد

هادی رضایی سرمربی پرافتخار تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان، جامعه ورزش و ملت شریف ایران را به حضور در انتخابات دعوت کرد. هادی رضایی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)در خصوص حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات برای ناامیدی دشمن است تا بداند که ما دست از انقلاب اسلامی و آرمان های مقدس آن بر نخواهیم داشت. پس برای آبادانی بیشتر ایران عزیزمان و نشان دادن قدرت خود در انتخابات حاضر خواهیم شد.

شاهی: انتخابات مثل نسیمی است که فضا را تغییر داده و معطر می کند

نسرین شاهی بانوی طلایی تیم ملی پاراتیراندازی مردم کشورمان برای حضور در انتخابات دعوت کرد. شاهی در این باره گفت: هر انتخاباتی برای ملت ما و فضای عمومی کشور مثل نسیمی است که فضا را تغییر داده و معطر می کند و امیدهای تازه ای در دل ها زنده می کند، من به عنوان عضوی از جامعه ورزش کشور، از همه هموطنان عزیزم به ویژه همه ورزشکاران جانباز و توان یاب کشور دعوت می کنم برای سرافرازی کشور در انتخابات حضور فعال و پرشورتر از همیشه داشته باشند.

زارعی: مردم با حضور گرم خود در انتخابات، سربلندی کشور را با رأی خود رقم بزنند

معصومه زارعی کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان مردم کشور را برای حضور در انتخابات دعوت کرد. زارعی در این زمینه گفت: اکنون که در آستانه یک انتخاب سرنوشت ساز قرار داریم و این انتخاب می تواند پیشرفت کشور و آینده روشن را برای ایران اسلامی و مردم غیور این مرز و بوم تضمین کند. از همه مردم عزیز و صبور کشورم به ویژه جامعه ورزشی میهن دعوت می کنم با حضور گرم خود در صحنه انتخابات، دشمنان را مأیوس و ناامید و سربلندی کشور را با رأی خود رقم بزنند.

خلیل زاده: مشارکت مردم در انتخابات  اقتدار نظام و کشور را به دنبال دارد

بتول خلیل زاده دارنده مدال نقره رقابت‌های پارآسیایی هانگژو با گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت به ویژه رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت نشان داد، آن‌ها به آرمان‌های انقلاب وفادار و قدرشناس مسئولان خود هستند.

وی با اعلام اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: از مردم و جامعه بزرگ ورزشکاران دعوت می‌کنم برای حضور پرشور در انتخابات تمام تلاش خود را بکار ببندند.

نجفی: حضور پرشور در انتخابات یک امر واجب است

نجفی رئیس کمیته اسپرت کیک بوکسینگ ISKA گفت: حضور جامعه ورزش در انتخابات یک امر واجب است و امیدوارم جامعه رزمی هم همچون سنوات گذشته با حضوری پرشور در پای صندوق های رای همگام با سایر اقشار جامعه صفحه جدیدی را برای نسل آینده رقم بزنند.

بیانیه جامعه ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره‌ی ریاست جمهوری

جامعه ورزش و جوانان در بیانیه‌ای با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت از مردم ایران اسلامی برای حضور پر شور ‌و شعور در این عرصه و خلق حماسه‌ای ماندگار دعوت کرد.

متن بیانیه وزارت ورزش و جوانان، کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک و سازمان بسیج ورزشکاران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برهه‌ای حساس را فراروی ملت شریف ایران قرار داده است تا هر صاحب رای، با اندیشه و تدبیر، در انتخابی جدید،  زمینه‌ی فعالیت دولت را بوجود آورده و مشارکت گسترده‌ای را در عزت و اقتدار کشور به منصه‌ی ظهور برساند.

تجلی مردم‌سالاری دینی با شور و شعور و اشتیاق هموطنان عزیز در همراهی با آرمان‌های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب، این‌بار هشتمین روز از تیرماه ۱۴۰۳ را به حماسه‌ای ماندگار تبدیل خواهد کرد تا نام ملت سرافراز ایران عزیز با گرامیداشت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهیدمان، باز هم به بزرگی در تاریخ یاد شود.

آنچه همواره در تاریخ باعظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نقطه‌ اطمینانی برای عظمت این کشور تبدیل شده، تعصب و تعهد مردمی است که در بزنگاه‌های مهم در هماوردی غیر مستقیم با دشمنان قسم خورده‌ی این نظام، شکوه پشتوانه‌ی مردمی این نظام را در دنیا به مرحله‌ی بروز و ظهور رسانده‌اند.

اکنون در آستانه‌ی انتخابات چهاردهمین دوره‌ی ریاست‌جمهوری، جامعه‌ی ورزش و جوانان همراه با سایر اقشار جامعه، این عرصه‌ی سیاسی را به پیروزی بزرگی دیگری بدل می‌کنند تا مشارکت گستره، نوید‌بخش آینده‌ای روشن‌تر برای ایران اسلامی باشند.

وزارت ورزش و جوانان، کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک و سازمان بسیج ورزشکاران از کلیه اقشار جامعه، همچنین ورزشکاران، مربیان، داوران، مربیان، پیشکسوتان، مدیران و ورزش‌دوستان دعوت می‌کند تا در استمرار حضور شکوهکندانه‌ در انتخابات، برای تعیین نهمین رئیس جمهور تاریخ جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی ارزنده‌ای داشته باشند.

به امید فتح قله‌های پیروزی برای ملت سربلند جمهوری اسلامی ایران

وعده ما: روز جمعه، هشت تیرماه از ساعت ٩ صبح در شعبه اختصاصی جامعه ورزش و جوانان در تهران در ورزشگاه شهید شیرودی و شعبه‌های اختصاصی جامعه ورزش در شهرهای بزرگ سراسر کشور

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه