اخبار داغ

حضور وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری؛

انوشیروانی: به عملکرد خوب وزنه‌برداران در المپیک امیدوارم/ هاشمی: همه المپیکی ها در وزنه برداری جمع شده اند

انوشیروانی: به عملکرد خوب وزنه‌برداران در المپیک امیدوارم/ هاشمی: همه المپیکی ها در وزنه برداری جمع شده اند
وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری حضر شد و با اعضای تیم و کادر فنی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان  بعد از ظهر امروز (شنبه)، در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری حضور پیدا کرد و با اعضای این تیم دیداری داشت.

در این دیدار نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری و سجاد انوشیروانی رئیس این فدراسیون از آخرین شرایط المپین‌های این رشته یعنی مصطفی جوادی و علی داوودی و وضعیت اردوی تیم ملی صحبت‌های مختلفی به میان آوردند.

در ادامه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان برای اعضای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد و اعلام کرد پیگیری‌های لازم برای بهینه‌سازی تجهیزات وزنه‌برداری صورت گرفته است.

در پایان تمرین نوبت بعد از ظهر تیم ملی وزنه‌برداری آغاز شد و وزیر ورزش و جوانان به همراه دیگر مسئولان حاضر در اردوی تیم ملی، نظاره‌گر این جلسه تمرینی بود.

در حین تمرینات مصطفی جوادی و علی داوودی وزنه برداران المپیکی توسط وزیر ورزش تشویق شدند.

نکته جالب اینکه علی داوودی وزنه بردار فوق سنگین ایران در حضور وزیر اقدام به به رکوردگیری تمرینی کرد و وزنه 180 کیلوگرمی را در حرکت یک‌ضرب در حضور وزیر ورزش بالای سر برد که با تشویق هاشمی همراه شد. همچنین مصطفی جوادی دیگر وزنه بردار المپیکی ایران نیز وزنه را با موفقیت مهار کرد که با تشویق وزیر همراه شد.

نصیرشلال: از نظر فنی روزهای خوبی را می‌گذرانیم

نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در جریان این بازدید گفت: در فاصله یک ماه تا المپیک، شرایط خوبی داریم و از نظر فنی روزهای خوبی را می‌گذرانیم. برنامه‌ریزی‌ها به موقع انجام شده و امیدوارم المپین‌های ما نمایش خوبی داشته باشند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری همچنین بیان کرد: مسابقات بزرگسالان جهان را 3 ماه پس از المپیک پیش رو داریم و دو تیم خوب تشکیل شده و هر دو در حال تمرین‌اند و امیدواریم همگی موفق باشند.

انوشیروانی: به عملکرد خوب نمایندگان وزنه‌برداری در المپیک امیدوارم

سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در جریان این بازدید با تقدیر از حمایت‌های کیومرث هاشمی از این رشته ورزشی، اظهار داشت: شما به عنوان وزیر ورزش و جوانان، نگاه ویژه به رشته وزنه‌برداری داشتید. به لطف شما و سیدمحمدشروین اسبقیان معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان اتفاقات مثبت و خوشایندی برای ما افتاد.

وی افزود: ثمره این حمایت‌ها پیشرفت وزنه‌برداری و کمپی است که به بهترین شکل ممکن میزبان قهرمانان وزنه‌برداری است. با حمایت جامعه وزنه‌برداری تلاش کردیم محیطی آرام و بدون حاشیه برای ملی‌پوشان وزنه‌برداری درست کنیم تا تمرینات خود را برگزار کنند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ادامه داد: مردان و زنان وزنه‌بردار تمرینات خود را برای مسابقاتی که در پیش است به صورت منظم و فشرده دنبال می‌کنند و آنها برای رسیدن به بهترین شرایط، انگیزه‌های زیادی دارند.

انوشیروانی اعلام کرد: جا دارد از زحمات مریم کاظمی‌پور تشکر ویژه‌ای داشته باشم که برای دختران وزنه‌بردار تلاش زیادی انجام می‌دهند. دختران وزنه‌بردار در این مدت پیشرفت چشمگیری داشته‌اند.

وی خاطرنشان ساخت: زمانی که وزنه‌برداری را تحویل گرفتیم، حتی 4 ملی‌پوش بزرگسال نداشتیم اما در حال حاضر با اضافه شدن اعضای تیم جوانان که سال گذشته در کشور مکزیک عنوان قهرمانی جهان را به نام خود ثبت کردند، در بزرگسالان تیم قدرتمندی داریم که می‌توانند سال‌های سال برای ایران افتخار آفرینی کند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری تاکید کرد: با دغدغه‌هایی که شما و دیگر عزیزان در وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک دارید، شرایط‌مان بسیار خوب است و امیدوارم دو قهرمان ما که سهمیه المپیک را به دست آورده‌اند، نتایج خوبی در پاریس کسب کنند.

وی تصریح کرد: مجموعه وزنه‌برداری همدل و متحد هستند تا بتوانیم در مسابقاتی که در آینده در پیش است نتایجی که در شان این رشته جذاب ورزشی است، کسب شود.

رئیس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به نتایج درخشان این رشته در المپیک‌های گذشته گفت: وزنه برداری همواره دست کاروان ما را گرفته و تلاش می‌کنیم با همین دو ورزشکار هم در المپیک پرچمداری کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

هاشمی: همه المپیکی ها در وزنه برداری جمع شده اند

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در جریان بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری در جمع ملی‌پوشان وزنه‌برداری  وی با اشاره به اینکه همه المپیکی‌ها در کنار هم جمع شده‌ و این تجربه حضور در بازی‌ها به وزنه‌برداری کمک شایانی می‌کند، تاکید کرد: رشته وزنه‌برداری همواره در المپیک‌ها در کنار کشتی، حضوری موفقیت‌آمیز داشته و در المپیک ریو که افتخار داشتم در کنار بچه‌ها باشم، یکی از بهترین نتایج را شاهد بودیم و امیدواریم این روند بازهم ادامه داشته باشد.

هاشمی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های وزنه‌برداری این است که همه المپیکی‌ها در فدراسیون جمع شده‌ و امروز در کنار شما هستند. جوانگرایی که انجام شده هر چند باید زودتر صورت می‌گرفت اما بازهم خوب است و این یک فرصت تلقی می‌شود که باید از آن استفاده کرد و امیدواریم آینده این ورزش را تضمین کند.

وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: تلاش ما خدمت صادقانه به تمامی ورزشکاران است و در این وزارت‌خانه تلاش می‌کنیم تا بهترین شرایط فراهم شود. اعتبارات فدراسیون‌های ورزشی نسبت به سنوات گذشته خیلی بهتر شده اما می‌دانیم هزینه‌ها هم افزایش یافته. روی اصل تمرین متمرکز باشید و اجازه ندهید حاشیه‌ها مانع کار شما شود. شما تمرین کنید و ما هم وظیفه داریم از شما حمایت کنیم.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه